Dolgoznátok ennél a cégnél?
Párom teljesen kiakadt, hogy jelentkeztem. Én is olvastam érdekes dolgokat, persze az éremnek két oldala van...
A munka az munka. Ha rendesen fizetnek, van megfelelő szerződés, akkor miért ne?
(ui: a párod minden céget leellenőriz, hogy az elektronikai vagy nehézipari cég fegyverrendszerekhez árul alkatrészt a mosógép motorok mellett? Hogy a mezőgazdasági cég Afrikába olyan cuccot adott el, ami hozzájárul a talaj kizsigereléséhez, vagy egy ruházati cég gyerekmunkát alkalmaz Bangladeshben?)
Én érteni vélem :-)
Követeléskezelő cégről van szó, ahol az adminisztrátor feladata fogadni a hívásokat: feldühödött, fenyegetőző ügyfelek esélye jóval nagyobb, mint más, "békés" cégeknél és a férj nyilván félti a feleségét, érthető módon.
Ráadásul itt a Gyakorin is megfigyelhet, hogy ha valakit követeléskezelő, végrehajtó megkeres, nem a megoldás, a tartozás elismerése, rendezése a legelső dolga, hanem a felháborodás, hogy hogy merészelik!!, a jogainak a hangoztatása, stb.
Szóval nem alaptalan a féltő aggodalom :-)
#4es: a hirdetés szerint titkárnőt keresnek (induljunk ki abból, hogy a hirdetés nem átverés), akkor nem fog behajtással foglalkozni, nem fog fenyegető telefonokat fogadni, és neki sem kell embereket presszionálni, mert teljesen más emberek végzik az irodai munkát, mint akik a call centerben a hívásokat végzik. Egy követeléskezelő cégnél is vannak könyvelők, titkárnők, IT-sok, HR-esek etc ugyanúgy, mint bármelyik cégnél, ennyi erővel azt is lehetne mondani, hogy ne menjen a Suzukihoz titkárnőnek, mert ott meg egész nap autót kellene összeszerelnie :)
(persze lehet, hogy a hirdetés becsapós, és így próbálnak call centerest találni, de akkor még időben azt tudja mondani, hogy köszi, én ezt nem kérem és nem megy oda dolgozni)
#5
"Főbb feladatok:
...
Bejövő hívások fogadása és továbbítása a megfelelő helyre
...
És ezt találtam:
És azért egy követeléskezelő céget ne hasonlítsunk már össze egy Suzuki céggel - az lényegesen nagyobb cég.
Pl. egy 3-5 fős cégnél (nem feltétlenül ez a cég) nincs különbontva a bejövő hívás kezelése és az adminisztrátori feladatok.
4,6 vagyok:
Én a cikket nem azért linkeltem be, hogy azt bizonyítsam, milyen "szemét" a cég, hanem azért, mert az előttem hozzászóló azt írta, a titkárnőnek (egyébként adminisztrátor van meghirdetve, nem titkárnő) nem kell a telefonokat kezelni, meg nem találkozik dühödt ügyfelekkel ( a cikkben ugyebár arról van szó, hogy a telefonos hívásokat hogy kezelik).
Én nem azt állítom, hogy szemét cég, csak megpróbáltam megvilágítani, miért aggódik, akadt ki a férjed.
De úgy látom, sikerült sok embernek úgy értelmezni, hogy az én véleményem szerint is szemét cég... na mindegy, belefáradtam én már abba, hogy itt mindig mindent megmagyarázzak, amit leírok :-(
4,6: minden Titkárnőnek (manapság adminisztrátor vagy irodavezető a megnevezésük) kell telefonokat fogadnia, a világ bármely cégénél, és a megfelelő helyre irányítania.
Nem tudom, hogy te dolgoztál e követelés kezelőnek, én igen (és nem, nem kellett embereket hívogatnom).
Egyrészt egy követelés kezelőnél jellemzően tucatnyian foglalkoznak telefonos hívogatással, de nekik nem kell sosem például postát iktatni, meg telefonokat irányítani, miért is kellene, irányítani, hiszen ők telefonálnak az ügyfélnek. Ezt úgy képzeld, hogy van egy call center, ül benne 20 csaj, és a gép naphosszat kapcsolja nekik az ügyfeleket.
A titkárnők (adminisztrátorok, irodavezetők) viszont olyan hívásokat fogadnak, hogy "kézcsók, xy urat keresem! - máris kapcsolom uram). Ugye nem túl életszerű, hogy ezt a behajtós call centeresek teszik az adósokkal ;)
Ha megnézed a hirdetés egyéb részeit is, akkor nem extrém stressztűrésről írnak, meg ügyfelekkel való kommunikációról, hanem sima mezei dolgozz egyedül, csinálj sok feladatot egyszerre (a call centereseknek nem kell sok feladatot egyszerre csinálni, csak 1-et, hívogatni embereket).
(ui: persze ahogy mondtam még lehet átverés a hirdetés, és a végén kiderülhet, hogy mégis a call centerbe keresnek embert, ahogy az MLM-es cégek sem nyomják sosem a hirdetésbe, hogy ők MLM-es cégek, de maga a hirdetés nem arra utal)
"Az adósok meg nyilván fröcsögnek, nem is lehet elvárni, hogy tárt karokkal fogadják a behajtó céget."
Erről van szó. Adós még a világon nem mondta azt, hogy felvettem 1 millát, magasról tettem rá, hogy visszafizessem, most tök jogos, hogy követelik rajtam. Az adósnak mindig van sztorija, hogy ő miért más, neki mi siklott félre, miért nem ő a hibás az egészért.
Másrészt sokan azt tartják, hogy ezek milyen mocsok cégek, abba bele sem gondolnak, hogy a követelés kezelők által nem behajtható hitelek utáni kockázatot a jól fizető adósok fizetik meg magasabb kamatokon keresztül. Tehát ha holnap megszűnnének varázsütésre az ilyen cégek, akkor az emberek egy része a jövőben nem kapna semmilyen hitelt, a többiek pedig jóval drágábban kapnák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!