Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A mozdonyvezetők miért kapnak...

A mozdonyvezetők miért kapnak olyan magas fizetést mikor semmi dolguk nincs csak gázt adni meg fékezni?

Figyelt kérdés
2016. márc. 27. 11:35
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:

# 6


Érdekes, nálunk (gonosz Tesco) a dagasztó br.- 300e-t keres... Arról vitatkozhatnánk, hogy sok-e de nem xar, az tuti.

2016. márc. 28. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim válasza:
95%

Rendkívül felelősségteljes munka, több száz ember az életét bízza a mozdonyvezetőre. Nagyon sokat kell hozzá tanulni!

"semmi dolguk nincs csak gázt adni meg fékezni?" -- Ugye ezt te sem gondoltad komolyan? Jelzők jelzési képeit kell helyesen értelmezni, kijelölt lassúmenet kezdetéhez megfelelő sebességgel érkezni (ami nem könnyű a pár száz tonnás vonattal). Ha hibázol két helyre mehetsz: a börtönbe vagy a temetőbe.

Mindennaposak az olyan helyzetek, mikor megáll benned az ütő. (Köd, átjáróban teherautó, biztosítóberendezés zavara miatt hamisfoglalt..)

Kedves utas, hátradőlve újságot olvas, közben valaki az életét kockáztatja, hogy eljusson a célállomásra.

2016. márc. 28. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

A mozdonyvezetés nem arrol szól h nyomod a gázt és fékezel. Minden felelősség rajtad van. Ha baleset történik legelöszőr téged vesznek elő. Nemcsak több száz utast viszel hanem millió eurós árukat(pl. Mercedes vonat). Nem csak azt kell tudni h a főjelzőn a negy fényből melyik mit jelent hanem azt is h különböző közlekedési szituáciokban mit szabad tenned. Itt egy példa a sok utasítás közül:

https://www.youtube.com/watch?v=MKyIx9UNlPA

A felénél megunja a legtöbb ember ezt megnézni és még ez csak egy eset (mikor a jelző nem működik) a sokból amit meg kell tudnod.

Amugy (ha jól tudom) két évente ujravizsgáztatnak. És rövid idő alatt rohadt sok nyers anyagot kell tudnod, ez nem olyan mint az erettsegi h majd csak átmész valahogy.

Az a 160-200 netto ezer meg nem sok. Éjjel 2-kör kezdesz néha, nincs olyan h ünnepnap, sem husvet sem karácsony. Túlóra viszont van.

2016. márc. 29. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:

és nem egyféle mozdony van pl V43. És a V43 sorozaton belül is vannak eltérések amiket a pályaszámuk alapján tudod megkülönböztetni.

+ a főnökség, akik mindig "szekálnak" h most miért késett a vonatod, gyere megint hajnal 2-re.

2016. márc. 29. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
Tök felesleges ezt magyarázni. Ennyi a bér és kész. A bér nem a feladat nehézségén múlik. Ha tetszik a feladat nehézsége+bér kombináció, akkor irány a vasút. Ha csak bele akarod ütni az orrod más ember dolgaiba, akkor az is szíved joga, viszont jobb nem lesz tőle az életed.
2016. márc. 29. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim válasza:
42%
Feküdj ki az egyik elé, jobban jár a világ.
2016. ápr. 30. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim válasza:
47%
Egyébként meg másfél év intenzív tanfolyam(napi 6 órába), utána ha sikerült a vizsgád 2 év fű alatt(felügyelet alatt, azaz mindig van melletted egy öreg szaki) utazás és csak aztán mehetsz egyedül. Konkrétan annyit kell tanulni, hogy belezavarodik az ember.
2016. okt. 20. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 Sándor Dombi válasza:
100%
A mozdonyvezető egyik lábával a bíróságon, a másikkal a hullaházban áll. Azt hiszem ez mindent megmagyaráz.
2016. nov. 4. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
Két lába között pedig ott van a vonat. Hát persze, hogy tele van a töke az egésszel!
2016. nov. 5. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!