Távmunkában dolgozóként mennyit kommunikálsz a munkaadóval?
Attól függ, hogy milyen jellegű a távmunka.
Ha kapsz egy adag jól meghatározható feladatot, meg mondjuk 1 hetet, hogy megcsináld, akkor gyakorlatilag semennyit, kapod a munkát, leadod, ellenőrzik, kapod a következőt.
Ha más jellegű feladataid vannak, akkor simán elvárás a folyamatos email, skype elérhetőség, telefon konferencia, stb
Köszi, igen, ez a része világos. De pl. nekem kicsit hiányzik, hogy személyesebb legyen az egész. Tehát mintha egy irodában ülnénk, néha valami aprósággal kapcsolatban is szívesen tennék egy megjegyzést, de aztán mégsem írom meg mailben, mert arra gondolok, ez végülis nem olyan fontos, hogy megírjam. Holott pl. tuti ha ott lenne az illető mellettem, akkor megjegyezném.
Konkrétabban, arról van szó, hogy amin dolgozom, a kollégám valamit változtatott rajta, és én annak örültem mikor észrevettem. De aztán mégsem írtam meg neki, hogy váó, de jó, mert csak ennyit közöltem volna és ez végülis nem befolyásolja a feladat kivitelezését, meg hát neki az a feladata, most minek ájuljak el tőle :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!