SSC-ben pontosan mit csinál egy Technical Support Analyst L1, Service Desk Analyst, IT Helpdesk Agent?
Figyelt kérdés
Pontosan milyen feladatok vannak, mit kell csinálni a mindennapi munka folyamán?
És mennyire elég csak az idegen nyelv tudás ehhez a munkakörhöz, vagy fontos valamilyen informatikai előképzettség is?
2015. máj. 9. 13:03
1/1 anonim válasza:
Felveszi a telefont, megmondja valaki neki, hogy nem megy ez a lófsz, megkéri a delikvenst, hogy indítsa újra a gépet, aztán leteszi a telefont és várja a következő hívást. Ami ennél lényegesen bonyolultabb, az már L2 L3 szinten megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!