Üfszolgálaton hány bejövőd van egy nap és ebből mennyi a problémás?
Figyelt kérdés
2015. márc. 14. 17:43
1/2 anonim válasza:
vodafone-naál voltam, az átlagos hívásidő 6 perc amit tartani kellett. egy 8 órás műszakban 80 hívás. nem túlzok,ha ezeknek a fele legalább reklmálós ügyfél volt. stresszes nagyon, én csak pár hétig bírtam
2/2 anonim válasza:
Nálunk 40-60 körül van az elvárás, de mellette rengeteg adminisztráció, könyvelés, dokumentumküldözés és egyéb kell, ráadásul Nagy-Britanniát támogatunk, ahol meg jóval durvább kultúrája van a rinyálásnak, plusz rengeteg a frissen bevándorolt, angolul alig beszélő, félanalfabéta arab, illetve fekete-afrikai.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!