Collection területen SSC-nél inkább milyen arányban oszlik meg az ügyfelezés (telefonon) és a háttérmunka?
Figyelt kérdés
2015. márc. 13. 19:12
1/1 anonim válasza:
Nálunk collectionön kb. napi 2-3 telefon van összesen, az is csak céges kapcsolattartóktól jön, szóval nagyjából zéró stresszt jelent. A collection napi 99%-ban excel meg JDE reportokat túr.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!