Azért az egyszámlás egyéni vállalkozókat ne vegyük egy kalap alá a pizzériával, műhelyekkel, meg stb. ami jóval befektetés igényesebb dolog. Ettől függetlenül még nem fogják komolyan venni ezeket az "üzleti lehetőségeket" lobogtató egyéni vállalkozókat, vagy adószámos magánszemélyeket, rosszabb esetben meg csak szimpla termékhasználókat, akármilyen multi áll mögötte, akármilyen termékfejlesztéssel.
Erre jó példa, ha valaki munkanélküli és önfoglalkoztatóvá (vállalkozóvá) válna, akkor ilyen tevékenységre nem is kapna támogatást, míg mondjuk zöldségesre már igen.
És máris csökkentve van a beruházás költsége akár 6-9 millióval, is amit az ilyen jellegű tevékenységi körösök, ki szoktak emelni, hogy az mlm azért is jobb,mert más vállalkozásokhoz képest nem kell befektetni pénzt.
Lehet, hogy egy ilyen támogatással induló egy hónapos munkanélküliből lett vállalkozás alapból eredményesebb és hitelesebb, egy átképzett ügynöktől, aki még az eladástechnikát próbálgatja élesben, járulékait és az ezzel járó költségeit (rendezvények, kezdőcsomag, üzemanyagköltség , - ahogy pl. itt egy "hasonló kaliberű, túlmarketingelt" BMW X6-os kolléga :-))
http://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__karrier-fi..
-
stb. )fizetve.
Ez pedig leginkább csak az üzletének és a saját életképességének a kérdése.
Ettől függetlenül van helye a marketingnek, megfelelő viszonyok között, amiről én speciel ezekről jó publikációkat olvastam az Economica c. folyóiratban, ami megint csak nem az mlm-hez köthető, de hitelesebb kiadvány, mint egy ügynök szavai a piaci helyzetértékelésekről.
Nem olvastam végig a válaszokat. De:az, hogy nem írnak cégnevet, az normális dolog, elég ritkán szoktak, pláne, ha közvetítőiroda keres alkalmazottat, ezzel még semmi baj nem lenne.
Viszont, ami engem zavar az egészben, hogy ő csak kínál neked remek dolgokat, viszont cserébe nem fogalmaz meg semmilyen követelményt. Sem szakképesítést, sem munkatapasztalatot. Magyarul bárki jöhet, aki elvállalja.
Ebből teljesen egyértelmű, hogy valami olyan értékesítői vagy ügynöki munka, ahol sem fix bért nem kapsz, sem bejelentve nem leszel.
Tudom én, hogy van akinek ez nagyon megy, de én pl. nem tartozom közéjük. Ha érdekel, akkor jelentkezz, de szerintem időpocsékolás az egész.
Kedves Kérdező!
Ami a hirdetést illeti, valós és létezik ilyen jellegű munka, csak általában ez úgy szokott menni, hogy vállalkozóit kell váltani és nincs munkaszerződés, szóval az a béred, amit eladsz. Itt tudni kell, hogyha nem sikerül eleget eladni, a vállalkozói jutalékokat az állam felé akkor is fizetni kell.
A kedves 30%-os szakavatott emberkének meg annyit mondanék, hogy az értékesítés nem egy szakma, hanem egy rendkívül kényes és értékes és fontos művelet egy termék vagy szolgáltatás életében.
Olyan szavakkal dobálózni, hogy ez is úgy megtanulható, mint az asztalos szakma....
Egy valamire való vállalatnál az értékesítés egy külön osztály egy külön részleg, amelynek élén egy külön igazgató, vagy manager szokott állni.
Amúgy nem értem, hogy a 21. században hogy lehet egy terméket telefonon, vagy házalással eladni. Csomó pénz és energia elmegy vele. Nem véletlen, hogy ezek a cégek nem íratnak alá veled szerződést, hanem vállalkozóit kell váltanod és minden költséget te viselsz, miközben minden egyes eladással a haszon jelentős részét ők kapnak meg.
Én biztos hogy nem házalással adnék el dolgokat. Könyörgöm több mint egy milliárd ember van regisztrálva a facebookon, fél milliárd a google+-on és legalább ugyanennyi a Twitter-en. Olyan precíz hirdetéseket lehet feladni egy panellakásból, hogy mindenki láthatja az utcában ha felmegy a facebook-ra.
Egyszer hozzám bekopogott két egyetemista srác, hogy parfümöket árulnak. Kipróbáltam befújtak vele és hogy ha mondok nekik két gyógynövényt akkor az eredeti 15 ezer forintos piaci ár helyett most csak 3000 forintot kell fizetni. Nem vettem parfümöt, mert nem volt szükségem rá és késztetést sem éreztem, hogy vegyek, bár finom illatú volt.
Ha ezek a srácok a facebookon feladtak volna egy hirdetést egy találó szöveggel (nem úgy hogy eladó olcsó parfüm...) és itt akit érdekel az megadhatja a személyes adatait, akkor máris nem kell bekopogni az összes lépcsőház összes lakásába. Energiát spóroltak vele és nem csapták volna rájuk az ajtót, ami nagyon kellemetlen élmény.
Végezetül itt egy válaszoló írta, hogy az értékesítés azoknak való, akik tudnak pofátlanul hazudni. Ez tévedés. A marketingnek nem célja hazudni. Azért mert egy átvert csalódott vevő a 21. században bizony igen komoly kárt tud tenni. Kiírja face-en, hogy őt itt meg itt átverték és az összes ismerőse meg azok ismerősei is láthatják, ha megosztják. ÉS bizony megosztják, mert a rossz hír nagyon hamar terjed.
A marketing célja inkább az, hogy vágyat ébresszünk az emberben, hogy kell neki az a valami. Mondhatni rá kell bírni a vásárlót, hogy saját magukat csapják be.
A tolas példánál maradva nem kell hazudni az embereknek, "hogy ez a világ legjobb tolla" meg hasonló.
Hanem el kell érni, hogy a vevő vágyat érezzen az írásra és az kell mondani neki, hogy ezzel bármikor papírra vetheti legszebb gondolatait. Mondjuk azt mondod:
"Amit nem tudsz elmondani szíved választottjának, írd le ezzel a tollal."
Vagy valami hasonló. Ez a marketing lényege.
A probléma az hogy Magyarországon azok az emberek, mint a 30%-os úr/hölgy vállalkozónak hívják magukat, mert eladtak egy 300 ezer forintos svájci gyógylámpát egy nyugdíjasnak. Gratulálok! Túl azon, hogy egy kisnyugdíjas nem lehet a célcsoport, mert nincs rá pénze, ráadásul még olyan gusztustalan dolgokat mondanak, hogy csak azért nincs pénze, mert nem akarja, hogy legyen... Tudom mert egyszer a mamának is elakartak adni egy ilyet.
Ez a vicc:
Figyelem!
Eladó kishangyák!kb 1500 db. Vörös,fekete szinben
Du.4-től megtekinthetők adig alszanak
Ismered a vicet amibem a b**ik mindenkre azt mondják "nem" m
-Nem
Hahahaahhhahah
-várjunk csak...
Hahahajahaha
-fuuuuuuuuuuu
Ugyanez van tescos bohóccal is (aki elbujik a b**ik elől
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!