Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért ilyen közkedvelt dolog...

Miért ilyen közkedvelt dolog közigazgatásban dolgozni?

Figyelt kérdés
Azt mondják közigazgatásba bekerülni nagyon nehéz, csak csókosoknak lehet, illetve kihalási alapon megy. Mindig csak leépítések vannak, mert hogy olyan sokat vannak. Úgy látom sokszor, mint valami álom állás lenne. Mi ez a nagy imádat a közigazgatás iránt? Ugyanis egyáltalán nincs magas fizetés, néhány minisztériumi állás kivételével. Egy átlagos köztisztviselő 40 év után kap 160 ezer nettót. A munka is dögunalom lehet, csak aktákat tologatni és írogatni stb.
2014. okt. 29. 17:40
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Még pályakezdő vagyok, mert még csak 2 éve dolgozom, de én összességében elégedett vagyok. Mindennel együtt nettó 170.000 Ft-ot keresek, minden évben kb nettó 5000 Ft-tal nő a fizetésem, ami nem nagy összeg, de szépen lassan haladok.

Minden évben kapunk még 40.000 Ft ruhapénzt, karácsonykor jutalmat. 80.000-100.000 Ft közötti összeget. jelenleg 28 nap szabim van, ha a versenyszférában 21 napom lenne....

Fontos munkát végzek, de nem halok bele a munka mennyiségébe, nem kell túlóráznom. Nekem fontos, hogy stresszmentes életet éljek, hogy majd teljes mértékben a családnak tudjak élni. Olyan anya szeretnék lenni, aki sok időt tud tölteni a gyerekeivel.

Ami még nagyon fontos, hogy ez biztos munka, ha én elmegyek szülni, biztos, hogy vissza fognak venni, és a munkahelyem szellemisége is nagyon családbarát.

A párom a versenyszférában dolgozik, kb 3x annyit keres, mint én, de őrült hajtás van náluk, én ezt nőként nem tudnám csinálni.

2014. okt. 31. 23:04
 12/14 anonim ***** válasza:
Utolsó: Megkérdezhetem, hogy hol dolgozol?
2014. nov. 1. 17:03
 13/14 A kérdező kommentje:

"Mindennel együtt nettó 170.000 Ft-ot keresek"