Call centeres meló tapasztalatok?
Ügyfelek 5 percenként próbára teszik a türelmedet és a főnök alap hangneme az ordítás.
Ehhez képest gyári meló kész üdülés(csináltam mindkettőt).
Én már 7 éve különböző call centerekben tengetem napjaim. Nem a legegyszerűbb munka, szerintem születni kell rá. Ha nem szereted, ha számon kérnek, akkor nem a te munkád, ugyanis az a lényeg, hogy 5 percenként idegen emberek számon kérnek rajtad a szolgáltatásukkal kapcsolatos dolgokat. Felveszed az első hívást, még csipás a szemed, de már elküldenek a francba. Leteszed, nincs időd feldoglozni, jön a következő. A nehéz a melóban, hogy minden ügyféllel tiszta lappal kezdj, ne vidd át az előző hívás görcsét a következő ügyfélre, na és ez az amire nagyon kevesen képesek. Ezt tanulni nem lehet szerintem, születni kell rá. Én úgy fogom fel, hogy 5 percenként más emberek problémáit oldom meg, s így ha nem is nagyon de kicsit azt érzem, hogy van értelme a munkámnak.
Ebből kiderült, hogy bejövő hívásokat fogadok, van ügye a másik része, mikor te hívod az ügyfeleket, na azt is próbáltam, de azt csak 1 hétig bírtam, teljesen más hozzállás kell hozzá. Segíteni szeretek, számon kérni nem (behajtás) vagy értékesíteni kéretlenül (telesales) vagy faggatni embereket (kérdőívezés). Ezek borzasztó melók szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!