HA letagadom a diplomámat milyen következményekkel számoljak?
Nyílván nem fognak megbüntetni nem is erre gondolok.
Azt veszem észre hogy diplomával is rohadt nehéz elhelyezkedni.
Pályakezdő vagyok csak szakmai tapasztalattal rendelkezem.
Egy irodai munkához már elég a gimnáziumi végzettség.
Eddig sehova sem hívtak be.
HA kiveszem az önéletrajzomból az egyetemi végzettségemet egy hatalmas űr keletkezik.
A szakmai gyakorlat rész eltűnik mivel azt egyetemistakét végeztem el.
Mi mást írhatnék az önéletrajzomba?
Esetleg ha behívnának és rákérdeznek,hogy maga 2008-tól mit csinált akkor mit mondjak?
HOgyan lehet ezt a részt okosan kikerülni?
VAlahogy azt se szeretném, hogy összevissza hazudozom és mégsincs diplomám.NEm célom becsapni a munkáltatót mert nem hiszem,hoyg ezzel jó benyomást keltenék.
Hihetetlen, komolyan helyre meg nem tudok bejutni mert oda már többéves releváns tapasztalattl rendelekzőeket keresnek.Ezért megfelelne az asszisztensi munka is dehát sajnos oda I am to smart.
Ti hogy vagytok ezzel? Tényleg ennyire elkeserítő a helyzet?
Nem tudom te hol szoktál állás után nézelődni de nálam meg pontosan a fordítottja a helyzet.
Recepciós voltam és van egy kitűnőre elvégzett ügyintéző titkári okj-s tanfolyamom.
Szinte kétnaponta botlok bele jó állásokba, ahol diplomát kérnek himbi-limbi munkára, amit én is el tudnék végezni.
/recepció, adminisztráció, asszisztencia/.
Sokszor el is durran az agyam ettől a diploma mániától.
Ha letagadod nem lesz következménye sokszor a munkaügyisek is mondanak ilyet.
De nem érdemes. Légy büszke a diplomádra biztos sokat izzadtál vele. Hidd el vannak helyek, ahol pont ez kell.
Szerintem ne add fel. Regisztrálj be minden lehetséges oldalra egy pöpec kis önéletrajzzal és motivációs levéllel. A szakmai gyakorlat az már tapasztalatnak számít.
Írd le, mit csináltál, milyen programot stb.-t használtál, mik az erősségeid és indokold is meg mert a szimpla felsorolásokat nem veszik komolyan.