Mit csinál a Generalinál egy asszisztens?
Ez száz százalék, hogy üzletkötésről szól.
Nincs olyan ott, hogy asszisztens, meg titkárnő, meg mit tudom én. Én is jártam már így, hogy asszisztenst kerestek, mondjuk ez egy másik biztosító volt, be is mentek sokan, hogy hátha, mert ők üzletkötők nem akarnak lenni, de végül kiderült a megbeszélés során, hogy üzletkötőt akarnak felvenni.
Beadhatod a jelentkezésedet éppen, de nem sok esélyt látok arra, hogy ne üzletkötőként akarjanak alkalmazni.
Első vagyok.
Egészen pontosan anno én is egy adminisztrációs munkakörbe mentem el arra a bizonyos megbeszélésre...és hát üzletkötésről volt szó.:)
A Zepternél szeretik még összetett irodai munkával hirdetni magukat, a sok "tudatlan" meg be is megy.
Szerencsétlen nénike ott totyog a Váci úton és keresi az Optima B-t, mert úgy tudja, ott titkárnőfélének lehet jelentkezni.. persze.
Van egyébként Generalis ismerősöm aki tudta mire vállalkozik, rendíthetetlenül vándorol az aktatáskájával az ügyfelekhez, nagyjából meg is tud élni belőle. Na de aki nem ilyen munkakörre akar jelentkezni az úgyis utálni fogja, terjeszti a negatívumokat, hogy mekkora köcsög hazudozós cég, ez vajon miért jó az ilyen cégeknek? Ha odaírnák, hogy hé, ember, itt el kell adni dolgokat másoknak, nem papírt tolni, akkor biztos kevesebben jelentkeznének, de ők legalább nem egy "anyáddal" fordulnának ki az "interjúról".
Néhány éve dolgozok asszisztensként a Generalinál, így bizton állíthatom, hogy van asszisztensi munkakör :) Valójában teljesen egyértelmű (szerintem), hogy egy multinál vannak olyan szervezeti egységek, ahol szükséges egy asszisztens/titkárnő. (Gondolj csak a HR-re, pénzügyre, jogi osztályra vagy akár a marketingre…) Nyilván nem mindegy, hogy melyik területre keresnek munkatársat, mert ettől is függ, hogy mit takar majd valójában a munkaköri leírásod. Én az értékesítésben kezdtem 4 órában. Miután látta a vezetőm, hogy képben vagyok, és elégedett volt a munkámmal, véglegesített 8 órára. Itt ellenőriznem kellett a szigorú számadású nyomtatványokat, amiket a tanácsadók használtak, értekezleteket kellett szerveznem, figyelmeztetni egy-egy határidőre a tanácsadókat és a vezetőmet, ajánlatokat kellett továbbítanom az állománykezelésnek, postát kezeltem vagy a tanácsadók jutalékát bogarásztam. Ezután emeltek igazgatósági asszisztensi poziba, ahol tulajdonképp az asszisztensek munkáját kellett koordinálnom, az igazgatóasszony levelezését kezelnem. Itt már inkább személyi asszisztensi feladataim voltak, mint adminisztrátoriak.
Ma már a vezérigazgatóság egyik részén dolgozom, de már nem az értékesítésben. Megbeszéléseket szervezek, költségeket figyelek, intézkedek, szervezkedek, itt már nagyon szerteágazó feladataim vannak. Szóval ebből is látszik, hogy ha jól végzed a munkád, akkor előrelépésre is van lehetőséged.
Egyik helyemen sem volt elvárás, hogy értékesítsek, ettől függetlenül szoktam néha-néha kötni egy-egy szerződést, mivel egy idő után tudatosult a családomban, ismerőseimben, hogy hol dolgozok, és segítséget kértek egy-egy ügyben, vagy megkértek, hogy kössek nekik valamit. A plusz pénz meg kinek nem jön jól? :) De hangsúlyozom, hogy nem elvárás, sőt! Ezt mindig munkaidőn kívül szoktam tenni, hogy az asszisztensi munkámból ne vegye el az időt. A jelenlegi közvetlen kollégáim közül gyakorlatilag egyedül én szoktam ezzel pepecselni. Az ezekhez szükséges termékismeret eléréséhez mindenkinek lehetőséget biztosítanak, és az oktatásokért nem kell fizetni!
Mikor munkát kerestem, én is találkoztam félrevezető hirdetésekkel, de nem szabad feladni, és próbálkozni kell. Ne mindegyik kamu. Bocsi, hogy egy kicsit hosszúra sikeredett:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!