Ha behívnak a Tescoba személyzeti asszisztens állásra mire számíthatok?
Személyzeti asszisztens a HR-en dolgozik a HR igazgató alatt közvetlen.
Gyakorlatilag papírmunka ÉS multiskill.
A papírmunka rész minden, amit a HR intéz (munkaidők, kérelmek, dolgozók mindenféle nyavajái, munkaruhák, oktatások, mint balesetvédelmi, tűzvédelmi, betanítások, szabályzatok, stb..., táppénzek). Gondolom van némi HR tapasztalatod, különben be sem hívtak volna. Akkor pedig ismered a folyamatokat nagyjából. Ennek a "tescosított" verzióját kell majd előadnod.
A multiskill meg egy rettentő egyszerű dolgot fed: Kasszázni kell, amikor utasítanak rá. Amelyik áruházban én eddig voltam ott a HR asszisztens gyakorlatilag minden nap ült a kasszában 1-2 órát. Persze ahol "akaratosabb" a HR igazgató ott nem feltétlen, de maga helyett mindig téged fog küldeni illetve a HR-nek relatíve kevés dolga van a többi osztály dolgozóihoz képest, így őket a legegyszerűbb kasszába tolni, mert kutyának nem tűnik fel, ha a HR asszisztens nem végzi a dolgát (max. a másik 2 embernek, aki még a HR-en dolgozik), míg ha egy árufeltöltő kasszázik akkor pang az az polcrész, amit neki kéne tölteni, azért meg zabos a vevősereg és a vezetőség is.
Köszönöm válaszodat! A kasszázás meglep, abban nem vagyok járatos, nem tartozik a munkaköri leíráshoz (elvileg), ahhoz nem is kell végzettség, tapasztalat?
Az állással kapcsolatos interjúztatással kapcsolatban van valamilyen információd?
99%, hogy EZ a mondat szerepelni fog a munkaszerződéseden:
"Multi-skill, a mérlegek és a
pénztárgépkezelés szabályait ismeri és
alkalmazza."
Illetve 100%, hogy ha az előbbi valami csoda folytán nem szerepelni akkor az utóbbi fog:
"A munkavállaló köteles a munkáltató minden olyan utasítását végrehajtani, amely a munkaköri leírásában
nem szerepel és jogszabályba nem ütközik"
Oszt' sakk matt.
Se tapasztalat se végzettség nem kell a kasszázáshoz. Ha a diákok egy 30 perces tréning után egyedül tudnak kasszázni akkor minimum elvárás, hogy rövid oktatás után te is el tudj húzni egy klotyópapírt meg két túrórudit a vonalkódolvasó előtt :)
A vevőkiszolgálás alapelveit minden egyes Tesco alkalmazottnak ismernie kell, még azoknak is, akiknek nem kell (ill. tilos) kasszázni, mint például a pékek vagy a hentesek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!