Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hogyan szerezzek gyakorlatot,...

Hogyan szerezzek gyakorlatot, amikor nem tudok pályakezdőként elhelyezkedni?

Figyelt kérdés
Már kb. fél éve állást keresek, de mivel kezdő vagyok sehova sem kellek. Miért nem akar szinte senki pályakezdőket alkalmazni? Vagy a pályakezdők csak ismerősök, kapcsolatok révén tudnak elhelyezkedni?
2013. szept. 23. 10:47
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Alapvetően a cégek azért nem keresnek pályakezdőket, mert a gyakornokaikat veszik inkább fel rendes állásba: őket ismerik, nem kell már betanítani, stb...


Hogy te mit tudsz tenni? Kezdj el akár szakmán kívül is keresni, mert egy szakmán kívüli munkatapasztalat is több mint a semmi. Írj szimpatikus cégeknek, hogy pályakezdőként mint kell tenned, hogy bekerülhess hozzájuk, írj ismerősöknek, hogy tudnak-e lehetőséget, stb... (a kapcsolat nem egyenlő protekcióval! Lehetőségek keresése nem egyenlő az ismerősök betolása pozíciókba!)

2013. szept. 23. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
69%

én speciel nem tudok kitörni ebből. hogy nincs munkatapasztalatom, ezért nem kellek senkinek...2 évre tanulni is visszamentem, de csak egy újabb papír, nem ér semmit. Tapasztalat nélkül ugyan ott vagyok, csak 2 év és rengeteg pénz elment rá. Most már tanulni se tudok mert nincs rá pénz. Munkát meg nem kapok.


Ha fényévente 1-2x behívnak állásinterjúra, akkor meg kiderül hogy jutalékos...fixet nem fizet egyik sem, abból meg nem lehet megélni.. még az utazásomat se tudnám fizetni mert nem lenne miből...

2013. szept. 28. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
69%
Na igen engem is érdekelne: Hogyan???
2014. márc. 16. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu