Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hülyének néznének, ha a...

Hülyének néznének, ha a kiírásnak nem felelek meg, de jelentkezem?

Figyelt kérdés
Élelmiszer eladó, vagy vendéglátó eladói végzettséggel, vagy gyakorlattal eladókat keresünk! Pályakezdők jelentkezését is várjuk. - ez a hirdetés, nekem nincs szakképzettségem, de pályakezdő vagyok, teljesen reményvesztett vagyok, mert régóta nincs állásom, és nagyon kéne, de sehova sem vesznek fel. Már legszívesebben mindenhova beadnám, hátha valaki megszán. De még árufeltöltőnek sem vesznek fel, és olyan reményvesztett vagyok.
2013. szept. 9. 19:18
 1/3 acelsziv ***** válasza:
A kiírásban sokszor fölösleges dolgokat adnak meg. Jelentkezz és kész. Legfeljebb nem hívnak be.
2013. szept. 9. 19:43
 2/3 anonim ***** válasza:

Beadni beadhatod az önéletrajzodat, se sokra nem mész vele.

Ha élelmiszer vagy vendéglátós eladót keresnek akkor olyan végzettségű embert várnak---

Én ha virágkötőt keresek, nem fogok felvenni egy ápolónőt, mert nem rá van szükségem... ennyire egyszerű az egész..

2013. szept. 9. 19:43
 3/3 anonim ***** válasza:

Én konkrétan eléggé haragszom az ilyenekre:

-add be, ha nem lesz más, felvesznek.

LESZ! Viszont emiatt több száz oda nem illő cv-t fognak kapni, ami közül elveszik az-az egy-kettő, aki valóban megfelel a kiírásnak.

Nekem fejvadász mondta, hogyha megjelenik egy hirdetés, akkor már aznap jelentkezzek, különben el sem olvassák.

Elolvassák az első 20-30-at, ha abból vagy kb. 5, aki oda való, azt behívják, és kész.

Szóval ezzel csak rontod a többiek esélyét, és felesleges munkát adsz a kiválasztónak. Nem, nem fognak felvenni.

2013. szept. 9. 20:44

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu