Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hogyan éljem túl ezt az...

Hogyan éljem túl ezt az időszakot?

Figyelt kérdés

Diák vagyok, 18 éves. A szüleim csak nagyon kevés anyagiakkal tudnak támogatni. Jelenleg albérletben lakok, de már nem fogom tudni sokáig fizetni, max még egy hónapot. Ételre nem igazán költök, konkrétan éhezés van. (És nem, nem vagyok roma származású, magyar vagyok)

Munkát keresek, de eddig semmi sikerrel. Ha nem találok valamit gyorsan, (megint) mehetek az utcára, a cuccaimat meg nem tudnám hova tenni.

Szerintetek milyen munkákat keressek? A diákmunkák elfogytak ahol eddig kerestem. Milyen munkák vannak, amihez végzettség nem szükséges? Vannak olyanok, amivel esetleg némi ingyen kaját(mint pl pincéreknél), vagy lakást (iskola miatt Budapesten belül lehetőleg) is lehet szerezni? Valaki nem tud ajánlani valami rendes munkát? 18/L

2013. szept. 4. 22:24
1 2
 11/20 A kérdező kommentje:
egy kis időm még van itt, addig remélem tudok munkát találni... erotikus munkákat leszámítva bármit elvállalnék (előbb halnék éhen mint az...).
2013. szept. 5. 00:04
 12/20 anonim ***** válasza:
Mekibe, Burgerbe nincs felvétel?
2013. szept. 5. 00:07
 13/20 anonim ***** válasza:
Keress egy pasit aki teszik is és szeretni is tudsz, és élj vele talán úgy könnyebb lenne!
2013. szept. 5. 00:17
 14/20 A kérdező kommentje:
Mekis munkával megpróbálkozok szerintem
2013. szept. 5. 00:21
 15/20 anonim ***** válasza:
13.. Na igen a klasszikus felállás.
2013. szept. 5. 00:26
 16/20 anonim ***** válasza:
én nem ítélem el azt a 'klasszikus felállást' sem. Kemény idők járnak, túl kell valahogy élni, ki így ki úgy. Amíg nem bűncselekmény addig oké.
2013. szept. 5. 08:34
 17/20 anonim ***** válasza:
0%

Miért nem vállalsz erotikus melót?

Most komolyan nem jönne jól a sok pénz.Kifoghatsz egy gazdag fószert elvesz és hoppá meg van oldva az életed.

Ha nő vagy használd ki,olyan hatalom van a kezedben amit úgy hívnak pin@,bármikor bevetheted,sok pénz nem is nehéz munkával.