Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mennyit mondhatok fizetési...

Mennyit mondhatok fizetési igénynek?

Figyelt kérdés
Budapestre jelentkeztem egy Java programozó - fejlesztői állásra. Jövőhéten megyek állásinterjúra. Ha esetleg kérdezik, akkor mennyit mondhatok bruttóban vagy nettóban? Pályakezdő vagyok.
2013. aug. 23. 17:35
1 2
 11/16 A kérdező kommentje: