Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mennyit mondhatok fizetési...

Mennyit mondhatok fizetési igénynek?

Figyelt kérdés
Budapestre jelentkeztem egy Java programozó - fejlesztői állásra. Jövőhéten megyek állásinterjúra. Ha esetleg kérdezik, akkor mennyit mondhatok bruttóban vagy nettóban? Pályakezdő vagyok.
2013. aug. 23. 17:35
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
0%
bruttó 150et mondj, az nettó százas.. És akkor azt mondják na végre egy nromális magától nem elszállt jelentkező. Mert am kis béna programozók is 200bruttót akarnak, meg nettó 150et közbe sehol semmi, azt hiszik olyan jó a szakmájuk...
2013. aug. 23. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
100%

1:


Bocs, de ez nem így működik. És ezt a kérdezőnek is mondom.


Elég sok fizetési igényt hallok a cégünknél és a így néz ki, amikor egy magabiztos ember kéri a fizetését:


-200 ezret akarok.

-Nagyon sajnáljuk, de nem tudunk ennyit biztosítani, csak 150 ezret.

-Áll az alku!


Most ugyanaz a kevésbé magabiztos társa jelentkezik ugyanarra a munkára, ugyanazzal a képesítéssel és ugyanannyi tapasztalattal egy másik cégnél, mint az előző.


-100 ezerben reménykedtem.

-Rendben, akkor ennyit fog kapni. Üdvözöljük a cégnél.


Remélem látszik a különbség. Ha valaki szemérmetlenül, látványosan többet kér, mert biztos magában, sőt több önbizalma van, mint kellene, akkor sokkal többet kaphat, mintha nyuszi és nem mer sokat mondani.

2013. aug. 23. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
41%
Csak nekem tűnik úgy, hogy a 2fizetés amit leírtál 1 és ugyanaz? 100ezer nettó = 150bruttó
2013. aug. 23. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
100%

Nem.


Mindkét esetben nettóról van szó.


A munkavállalók általában a nettóval jönnek, mert az nem érdekli őket hogy mennyibe kerülnek a cégünknek, csak hogy mennyit látnak a fizetésükből.


Szóval mindkét esetben nettóról van szó. Nettó 200, 150 és 100 szerepelnek a példákban.

2013. aug. 23. 18:41