Két oldalas önéletrajzot egy vagy két lapra kell/érdemes kinyomtatni?
Ha kérhetem mellékeljük az "a jó önéletrajz egy oldalas" kezdetű írásokat.
Köszönöm.
Amennyire én tudom célszerű egy lapra nyomtatni. De ha van lehetőséged inkább emailbe küldd el ezeket azt jobban szeretik és majd ők kinyomtatják úgy ahogy akarják.
De a legjobb ha egy lapos az önéletrajz, most nem bántásból mondom, de sokan nem szeretik a két oldalast.
Én sem bántásból mondom, de akinek manapság elég egy oldal az vagy nagyon szerencsés, vagy nagyon szerencsétlen, vagy nagyon fiatal még.
Ha egy középkorú embernek legalább három munkahelye volt (ami szerintem egyáltalán nem sok a mai világban) és van akármilyen végzettsége és végzett tanfolyamot is, akkor a mai elvárásoknak megfelelő önéletrajzot nagyon nehéz összehozni egy oldalra.
Nézzetek meg akármilyen formátumú önéletrajz mintát.
Ezért említettem, hogy most ne ebbe az irányba tereljük el a kérdést.
Csak arra vagyok kíváncsi, hogy egy lap két oldalára vagy két lapra nyomtassam ki.
Mert van amikor nem elég e-mailben elküldeni.
Ismerős a helyzet, 7 volt munkahelyet tudhatok magam mögött 10 év alatt, volt két oldalas önéletrajzom, nehéz volt kihozni egy oldalra, de sikerült, munkaköröknél rövidebb, tömörebb ismertető, nem felsorolás, hanem mondatba szedve, egy munkahelyet kihagytam, kettőt összevontam, kisebb betűtípus, felesleges rizsa kihagyva, csak a tanulmányok, munkahelyek, röviden a szg-es tudás és a jogsi, a személyes adatok a fejlécben.
Még két oldalas volt, és postán kérték én két külön lapra nyomtattam és összetűztem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!