Egy napi 6 órás, heti 30 órás titkárnői, asszisztensi (sokrétű irodai) munkára ti mennyi nettó fizetést tartotok reálisnak?
Nincsenek pótlékok, nincsen cafetéria.
Budapest, magáncég, 10 embert foglalkoztat.
A sokrétű irodai munka mit takar?
Milyen számítógépes programok kezelését pl?
Kell idegen nyelven pl levelezni?
Ügyfeleket kell fogadni (számít, hogy a titkárnő mennyire dekoratív)?
Az elvárásoktól függően valahol nettó 60 és 120 között.
Nyelv: Középfokú angol kell.
Feladatok: Beérkező rendelések feldolgozása, számlázás, iktatás, leltározás, kimutatások készítése, posta kezelése, árajánlatok készítése, esetenként telefonos behajtás, ilyesmi.
Azt nem tudom, hogy kell e, illetve ha kell, milyen programba kéne dolgozni.
Én ilyen sokrétű, nyelvet igénylő, egyedi programokat használó irodai munkáért 8 órában 74600-at kapok, a szakképzett minimált.
Legrosszabb esetben ennek az időarányos kifizetését kapod, bár én közalkalmazott vagyok, ha egy jól menő magáncég akkor csak többet adnak.
Reálisan szerintem 60-80 között fizethetnek ilyen munkáért, plusz néhányan 80 fölött.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!