Mit tegyek, hogy nem szakadjon meg az árvaellátás folyamata?
most fejeztem be tanulmányaimat ezáltal a az árvaellátásomat július 1-ével megszüntetik...
én szeptembertől viszont OKJ-s képzésen veszek majd részt, de oda csak augusztusban kell beiratkozni. Szóval mivel igazolhatnám, hogy mit tehetnék az ügy érdekében, hogy nyáron is kapjam az árvaságit, mikor majd csak szeptembertől fogom tudni igazolni, hogy újra diák vagyok.
(22 éves lány vagyok, teljesen árva, nagy szükségem van a pénzre a számlák és a kaja miatt)
hasonlókat mi is próbáltunk.
eleve úgy kezdődik a dolog, mint ahogy írtam 22 nap az átfutás. Azaz addig se telefon se semmi, olyan mintha el se küldenéd a levelet.
22 nap után kapsz egy válaszlevelet, hogy "a fellebezés kérelmét elutasítottuk. Jelenleg nem áll rendelkezésünkre olyan igazolás, amely szerint xy kedvezményezett nappali oktatásban folytatná tanulmányait.
Amennyiben folytatja, úgy kérjük jutassa el hozzánk stb. stb. a kimaradt hónapok is visszafizetésre kerülnek".
Azaz nekünk ez az opció nem sikerült. Pedig nálunk ez özvegyin is múllik, mert mivel én most "abbahagytam" (közben nem), ezért anyámtól is elvették, mivel nincs kedvezményezett a családban. (mint nappali tanuló)
Hát akkor jó nagy ez egy jó szivacs ugye?!!
De azért én nem is értem, hogy ezt hogy a p***a képzelik. Tényleg nincs senki akitől kölcsönkérhetnék, vagy aki eltartana addig a pár hónapig. Addig meg halljak éhen... hát köszi... Marha jól meg van szervezve ez is az állambácsinál... (csak úgy mint sok minden más is). Nagy szemétláda banda az egész... most kissé ki vagyok már...
De a választ köszi mindenkinek :)
A link amit kaptam nem jön be :S (nem biztonságos kapcsolat miatt - nem tudom ez mit jelent).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu