Mit jelent a banki szférában az ügyfélközpontú gondolkodás, és a kereskedelemben a vevőközpontú gondolkodás?
Figyelt kérdés
2013. ápr. 14. 18:51
1/4 anonim válasza:
Azt hogy mindent megteszel, hogy az ügyfél jól érezze magát és ezáltal a szolgáltatásodat válassza és elégedett legyen.
Ez nagyon sok mindent magába foglal. Például sosem lehetsz morci a munkahelyen. Hiába most csalt meg az állandó párod, vagy buktál egy befektetésen, vagy bal lábbal keltél, az ügyfélnek nem csak mosolyogni kell, hanem komolyan is gondolni a mosolyt.
Segítesz az ügyfélnek. Például ha bejön a bankba és le akarja kötni a pénzét, megkérdezed, hogy nem érdekli-e egy befektetési alap inkább, aminek elég jók a hozamkilátásai, valamelyest nagyobb kockázatért is cserébe.
A vevőközpontúság is a boltban ugyanezekre vonatkozik. Persze most csak nagy vonalakban mondtam el.
2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszodat.Esetleg bankban dolgozol?Mert akkor esetleg tudnál segíteni?
2013. ápr. 14. 19:13
3/4 anonim válasza:
Ha nem vagy tisztában ezekkel a fogalmakkal, akkor semmi keresnivalód nincs az ilyen munkahelyeken. Magyar szavak ezek, könyörgöm!!!
4/4 A kérdező kommentje:
Könyörögjél a Jó Istenhez másért:)Lenne miért
2013. ápr. 16. 13:37
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!