Tescos vevőszolgálati osztályvezetői pozíció esetén milyen jellegű állásinterjúra számíthatok. Kb. milyen fizetési igényt jelölhetek meg? Ez a munkakör konkrétan mit takar, milyen feladatokat lát el?
Figyelt kérdés
2013. márc. 23. 22:00
1/3 anonim válasza:
Ha nem voltál még ügyfélszolgálatos, akkor nincs benne tapasztalatod. Úgy nehéz lesz csinálni, ha nem tudod hogy mit csinálnak azok, akik "alattad" dolgoznak.
Fizetés: kb. nettó 120-130.000. Én ennyit kérnék érte.
2/3 anonim válasza:
A vevőszolgálat elég stresszes meló, magyarul a reklamáló, termékeket visszahozó ügyfelekkel lesz kapcsolatod. (esetenként ordító, értetlen ügyfelekkel, akik rád akarják borítani az asztalt). Alkalmazottként nettó 64-80, vezetőként 80-130 nettó.
3/3 anonim válasza:
Tescóba elvből nem mennék már mert dolgoztam ott fél évig.Vevőszolgálaton sok a bunkó vevő, sok a cigány és mind reklamál, ordibál is.Láttam már ott sok síró dolgozót mert kivoltak idegileg pár eset után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!