Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mit lehet csinálnom hogy...

Mit lehet csinálnom hogy kitörjek így pályakezdőként? Nagyon durva ez a nagybetűs élet. Többi lentebb.

Figyelt kérdés

Pálya kezdő vagyok, szakmunkásvizsgával és már fél éve nincsen munkám! Minden egyes nap küldöm az önéletrajzokat, adom oda személyesen, szóltam minden ismerősnek hátha tudnak valamit.. de semmi nincs.

A TB-t bezzeg fizetnem kell havonta (4500Ft) pedig nem is járok orvoshoz...

Most haljunk éhen mi pályakezdők vagy hogy gondolták ezt? Szinte bármilyen munkát elvállalnék, takarítást stb. De a drága jó munkahirdetők 100-ból egyszer válaszolnak vissza, akkor is csak azt hogy mást vettek fel..

Van valami ötlet? Vagy tegyek le egy másik szakmát ami min. 150.000 Ft? Azt hogy fizessem ki? És amíg oda járok mit eszek?

2013. febr. 18. 13:48
1 2 3
 21/26 anonim ***** válasza:
0%

Hogy mi az ami agymosásra utal? Olvasd már vissza az "értelmiségi" válaszaidat, írtál!

"Az eladó nem éppen komoly szakma. Úgy értem, nem kell hozzá komoly képzettség, elég ha tud az ember normálisan kommunikálni. Ha pedig az adott cég profiljához ért is kicsit, akkor nyerő." Mi van?! Ha valaki ezt ki tudja jelenteni bármiről főleg úgy, hogy nem próbálta annak részvétem. Én hiszek a kérdezőnek, hogy sok energiát fektetett bele, és tudod ha valamit komolyan akarsz csinálni akkor bármi legyen is az ahhoz komolyan kell tanulni, gyakorlatot szerezni. Gondolom szerinted a lángos sütő sem egy komoly szakma, de kiváncsi lennék, ha odaállítanának hány embernek okoznál gyomorrontást...Ennek ellenére valószínűleg szivesen betermeled, de el már nem ismernéd egy ilyen ember munkáját!