Érettségivel milyen irodai állásokat lehet vállalni?
Szia,
asszisztens, titkárnő, titkár, adminisztrátor..stb-stb.
Sok sikert hozzá :-)
Tapasztalataim (5 hónap álláskeresés után) szerint semmilyet! Az irodákban manapság minden álláshirdetésnél kikötés a nyelvvizsga, illetve az ügyintézői végzettség, ez is legtöbb esetben felsőfokon és elenyésző számban vannak a középfokúak.
Manapság mindenkinek van érettségije, ez olyan már mint a 8 általános. Van-van, de semmire nem mész vele, főleg, hogy kevés a munkalehetőség az országban. Több százezren várakoznak állásra egy vagy több szakmával, diplomával, nyelvvizsgával. Szóval ennek max. úgy van esélye ha valami ismerős útján bekerülsz valahova, különben nem sok.
Nem, az irodai munka is munka, ha tényleg keményen csinálják, és nem csak papírokat tologatnak. Csak mindenki inkább benn szeretne ülni a meleg irodában, pedig valakinek kétkezi munkát is kéne végeznie.
Sőt szerintem sokkal jobban lehet keresni egy jó szakmával, mint egy irodában ülve.
Ez igaz, mármint, hogy jobban lehet keresni mással mint az irodai munkával... Megélhetésre nem sűrűn elég a nettó 70-80 ezer ft!
Véleményem szerint érettségi esetén a kérdezőnek is csak a fizikai munka marad. Nem fogják irodába felvenni, ott azért már jóval nagyobb elvárásokat támasztanak mint egy érettségi.
Szerintem végezz el valamilyen OKJ-s szakmát (ügyintézőit), akár középfokút akár felsőfokút, vagy mindkettőt, akkor esélyesebb lesz a dolog. :) Meg feküdj rá a nyelvre mert az nagyon kell mindenhova.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!