Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Segítség! Nem tudom mit tegyek?

Segítség! Nem tudom mit tegyek?

Figyelt kérdés

78.000Ft Tartozásom vagy a T.Home-nál,(Tv+net)amit az árvasságimból fizettem,de az megszünt,mert befejeztem a sulit,se árvasági,se semmi jövedelem így az eddigi számlák csak kamatoztak...Még a munkanélkülitől sem kapok semmit hisz most regisztráltam és pályakezdő vagyok!Munkahelyet keresek még takarítói munkát is bevállalok,de sehol egy állás.Ahova épp beadnám az önéletrajzomat,pont onnan engedik el az embereket(nekem női ruha készítői szakmám van),nincs semmi munkalehetőség itt Szabolcs megyében.Nem tudom mit tegyek a számlák a nyakamon és nincs semmi segítségem!

Már az öngyilkoságot fontolgatom, vajon az segíthet!??:(

Elöre is köszi a válaszokat!

WhiteAngel

2012. szept. 25. 20:07
 1/3 anonim ***** válasza:
84%

Segíteni segíthet,de 78e forintért nem éri meg öngyilkosnak lenni, szerintem.

Amit lehet mondj le szolgáltatást, tv legyen csak az alap,telo feltöltős. És menj be és kérj részletfizetést. Ha nem lépsz ,ők idővel lezárják, tovább adják bírósági végrahajtásra, és akkor már sokkal magasabb lesz az összeg.

2012. szept. 25. 20:29
 2/3 anonim ***** válasza:
84%
Öngyilkosságról szó sem lehet. Ne add fel, akármennyire igazságtalan is a világ. Érdemes "házalni" a cégeknél, megkérdezni, hogy nincs-e bármilyen munka (akár takarítói).
2012. szept. 27. 01:02
 3/3 A kérdező kommentje:

köszönöm a válaszokat,most már havonta törlesztem,és kéregetek kölcsön ettől attól...s így jó lesz egy darabig.

Még most sincs munkám.A házalós munka....lett volna...de sajnos szexre ment ki a játék így nem vágtam bele....nem éri meg!

úgyhogy várok a csodára,hátha egyszer nyerek a lottón! :)

2012. nov. 21. 18:43

További kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu