Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mit gondoltok, így megéri...

Mit gondoltok, így megéri dolgozni járnom?

Figyelt kérdés
Végre találtam állást, amilyet már 1 éve keresek (pedig nem vagyok válogatós).A baj csak annyi,hogy a munkahelyem és a lakóhelyem nem ugyanaz a város. A helyközi bérlet X %-át pedig nem téríti a munkáltató. 25 km-es bérletet kellene vennem, ami 18 ezer forint. Nem lenne gond, ha 100 ezren felül keresnék, de a helyzet az,hogy csak kicsivel lesz több mint 70. Megéri bejárni minden nap, ha csak 50 ezer marad a zsebemben? Azt még hozzáteszem: pályakezdő vagyok, ennél többet valószínűleg sehol sem kapnék.
2012. szept. 21. 15:36
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Hát,nos, nem nagyon éri meg.De azért több, mint a 22 800Ft segély.Alternatív megoldásként javaslom, vállald el, közben keress jobbat.Nyugtasson meg a gondolat, hogy csak átmeneti...
2012. szept. 21. 15:42
 2/9 anonim ***** válasza:
38%
80% át tériti,tehát csak 2700ba kerül a bérleted
2012. szept. 21. 15:44
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Utolsó, ha elolvastad volna a leírást, benne volt, hogy a munkáltató NEM téríti a helyi bérlet 1%-át sem!
2012. szept. 21. 15:58
 4/9 anonim ***** válasza:
Megéri, mert tapasztalatod...
2012. szept. 21. 17:37
 5/9 A kérdező kommentje:
Igen, nos sajnos a legtöbb helyen szóba sem állnak az emberrel, ha nincs tapasztalata, éppen ezért bármennyi ideig is dolgozom, legyen akár csak 3 hónap, már nem leszek ténylegesen pályakezdő.
2012. szept. 21. 17:42
 6/9 A kérdező kommentje:
Viszont hangsúlyoznám helyközi bérletről beszélünk, nem helyi bérletről. Akkor is ugyan az vonatkozik rá?
2012. szept. 21. 22:03
 7/9 anonim ***** válasza:
nyuszika, éhen akarsz halni, vagy lehetőséget arra, hogy keress némi pénzt és valamit végre beírhass egy önéletrajzba?....szerintem, elég egyértelmű a döntés
2012. szept. 22. 01:12
 8/9 anonim ***** válasza:

2-es vagyok