Mit tegyek, ha olyan feladatokat kapok a munkahelyemen, amik meghaladják a képességeimet?
Szóval bank = irodai munka:
gyakorlatilag nincs olyan nyomtatvány, ügyirat, amely az elmúlt néhány napban, hétben, másik ügyfélnél, más nevekkel, más számokkal már nem fordult volna elő.
Puskázz!!! Nézd vissza, hogy aki előtted azt a munkát elvégezte, hogyan, miket dolgozott fel belőle, miket írt rá, hova küldte tovább, stb. stb. Puskázd ki, az elődöd hogyan intézte el azt az iratot.
Másrészt: mindig gondolkodj "józan parasztésszel", egy bizonyos esetben mit írnak elő a jogszabályok, mi a bank érdeke, célja, és mit szeretne (akar) a kedves ügyfél. Bár ez utóbbi az esetek többségében szinte teljesen mindegy. :))))
No és persze kérdezz, inkább hatszor, mint egyszer rontasz. A bankszakmában a banki dolgozó nem tévedhet, mert az ügyfelek pénze bánhatja, ezért ne szégyelj kérdezni, és inkább lassan, megfontoltan dolgozz, a minőségre menj, ne a mennyiségre!!!
tök mindegy hol dolgozol
jegyzetelj és kérdezz, ennyi....én is megkérdezem akár 5×-re is, ha nem értem, mit akar a főnököm
Igen, ez igaz. Ha valamit megmutatnak neked, akkor legyen előtted egy füzet, és mindent részletesen írj le. Valóban nincs idő mindent százszor megmutatni, viszont nyilván nem elég senkinek, ha egyszer mondják el, ezért kell leírni.
És a gépben minden benne van, valóban, én könyvelőirodában dolgozom, először a gépben szoktam keresgélni, ha nem találok olyat, akkor viszont kérdezek.
Egyébként nyilván jól csinálod a dolgokat, ha egyre több feladatot bíznak rád, ennek örülni kell. A legtöbb helyen a gyakornok csak iratokat füzöget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!