Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » 1 hónap alatt eladó, üzletvezető?

1 hónap alatt eladó, üzletvezető?

Figyelt kérdés
Most érettségiztem és pályáztam egy eladói állásra pályakezdő vagyok semmi tapasztalatom az eladással. Ahova felvettek egyedül leszek a főnök 1 hónapig lesz velem és az alatt tanulok meg mindent utána magamra maradok mindennel. Menni fog annyi idő alatt? Bankkártyás fizetés, áfás számla, maga a pénztárgép, pénztár nyitás-zárás, napi x őszeget kell befizetnem mindennap nekik. Valaki volt már ilyen helyzetben? Menni fog simán szerintetek?
2012. aug. 27. 14:31
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:

"napi x őszeget kell befizetnem mindennap nekik"

Dolgozol és még neked kell fizetni nekik?

Amúgy, mivel naponta több tucat ember fordul meg 1 kisebb üzletben, így 1 hónap alatt simán belejössz.

2012. aug. 27. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
bocsi rosszul írtam le. A pénztárgépből kell kivennem x összeget és el kell mennem befizetni mindennap nekik. Végülis attól annyira nem félek hogy menni fog-e, mert csak megtanulom, csak félek hogy az 1 hónap kevés lesz és lehet 1 hónap után azt érzem majd, hogy nem megy annyira, hogy egyedül csináljam. Nagyon izgulok életem első munkája és kb semmit nem tudok :D Riasztó, de bízom magamban :)
2012. aug. 27. 15:09
 3/16 anonim ***** válasza:

Semmi gond nem lesz.Hidd el egyáltalán nem bonyolult,de legalább unatkozni (talán) nem fogsz:D A rendeléseket is te adod le? Pénztárgépet egy majom is megtanulja 10 perc alatt kezelni,napi niytás zárásnál csak oda kell figyelni,bankkártyás fizetés úgyszintén..

Szerintem ez tök jó lesz,hidd el. 1-2 hét után már tudni fogsz mindent szeirntem.

2012. aug. 27. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:
köszii :) Igen rendeléseket is én adom majd le :) végülis szó szerint mindent én csinálok majd. Nagyon nagy falat lesz :)
2012. aug. 27. 16:19
 5/16 anonim ***** válasza: