Milyen végzettség az elvárás egy adminisztrátornak?
Elvileg általános adminisztrátornak elég az érettségi, viszont sok helyre felsőfokú, ha lehet szakirányú végzettséget kérnek, pl. jogász mellé irodába szeretnek frissen végzett jogászokat szeretnek alkalmazni papírtologatásra, vagy mérnöki irodába olyan szakos mérnököket, akik máshol nem találnak munkát, pl. agrár szakosok. Úgyis sok diplomás munkanélküli van és ha megtehetik akkor inkább diplomást vesznek fel, az hátha jobban meg tudja csinálni, mint az érettségis. Én az eü-ben dolgozom diplomával, a kollégám érettségis de ő már 30 éve ott van, az újaknak mindnek van minimum egy OKJ-ja.
Egy reklámcégél az adminisztratív munkához még a PhD-t is elvárták volna, a pasi az interjún elküldött, amikor megtudta hogy az önéletrajzomban leírt továbbtanulás nem azt jelenti, hogy PhD hallgató leszek jövőre, hanem csak mezei posztgraduális továbbképzésre megyek.
Szóval legalább valami ügyintézői OKJ-t nem árt megcsinálni, gépírást tanulni, valahová az ECDL-t is elvárják, de az szerintem baromság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!