A Maléves alkalmazottak, ha a Ryanairhez mennek dolgozni, akkor csak havi 1 milliót kapnak. Te is sajnálod őket?
"Nekem több Maléves ismerősöm van, most beszéltem az egyik stewardesszel és komolyan sajnálom őket. Tényleg úgy néztek a Malévra, mint a családjukra, ki vannak hiába ajánl munkát nekik a Ryanai és a Wizzair, sokkal többet kell dolgozniuk kevesebb pénzért és rosszabb körülmények között."
"Hidd el, akik normális lt.-nál lehúztak 5-10-15 évet, nem fognak egy sz*r céghez menni, ami levonja a fizujukból az átképzés árát, és alig kapnának többet 2000-3000 fontnál évekig (ne forintban számold, mert úgy soknak tűnik, de a kinti megélhetéshez kevés, pláne családostól - Pest nem bázisa a Ryanairnek)!
Inkább megályáznak egy külföldi társaságot, akik műszakilag is rendben vannak, és normális összeget fizetnek, és emberként bánnak az alkalmazottakkal, nem egy darab sz*rként - nem véletlen, hogy a Ryanair sűrűn tart válogatást."
"Aki lehúzott akár csak 5-10 évet standard társaságnál, nem fog sz*r fapadoshoz menni melózni, és jogosan - az alacsony fizetés, a problémás műszaki állapotok, és a dolgozókkal való bánásmód miatt.
A fapadosoknál nem szigorú a felvétel (utaskísérők), és ebből még nagy baj lesz vészhelyzet esetén."
Én azt sajnálom, hogy ezt is el tudtuk cseszni.
Minden rohad szét ebben az országban, tengerünk után most már repülőtársaságunk sincs, nemsokára föld se lesz, ami itt magyaré volna.
"4 milliós fizetéssel csábíthatják a Malév-pilótákat"
"A Malév pilótái el tudnak helyezkedni indiai, koreai és arab légitársaságoknál, van irántuk kereslet - mondta el az MTI kérdésére Kiss Kálmán, a pilóták szakszervezetének, a HUNALPA-nak az alelnöke pénteken. A Travel Service charter légitársaság pedig közölte: Budapestről induló járataihoz keres munkatársakat.
A Travel Service légitársaság máris "lecsapott" a magyar pilótákra. Pénteken a cég bejelentette, hogy 2012. május elsején menetrendszerinti járatokat indít Budapestről, Smartwings márkanév alatt, de a célállomásokat még nem közölte. Közleményük szerint kapitányi, másodtiszti és utaskísérői pozícióba keresnek munkatársakat Boeing 737-800 típusú repülőgépekre."
Azokat a gyári munkásokat nem sajnálod, akiket szintén tömegesen bocsátanak el és nemhogy a havi, de az éves fizetésük sem érte el a bruttó 1milliót?
Irigy a proli...
Hát tudod mit, a pilóták MEGÉRDEMLIK ezt a pénzt!
Nap mint nap több száz ember életéért felelnek és nem hibázhatnak!
Ott a lehetőséged neked is belekezdj, csak szánd rá azt a 15-20 évet és azt a munkát és pénzt amíg eljutnak odáig hogy nagygépes utasszállító pilóták legyenek. Aztán majd kritizálhatod őket.
Még vedd hozzá azt is, hogy a legtöbb ember az egészségi állapota miatt alkalmatlan pilótának. Ne meg gyakorlatilag nincs otthonuk meg családjuk, mert szinte mindig úton vannak.
Valamit valamiért.
Utolsó:
Akkor neked biztos sikerülne. :)
Milyen jó, hogy vannak itt akik tudják, hogy mennyire "könnyű" repülőt vezetni.
Persze nagyszájúnak könnyű lenni.
"Hát tudod mit, a pilóták MEGÉRDEMLIK ezt a pénzt!
Nap mint nap több száz ember életéért felelnek és nem hibázhatnak! "
Szerinted a buszsofőrök és a mozdonyvezetők nem felelnek napi több száz emberért? Ők sem hibázhatnak. Sőt!!! Az ő munkájuk sokkal nehezebb mivel nincs robot pilótájuk sem. Közlekedési baleset pedig sokkal több van. Nekik hóban-fagyban, vagy éppen kánikulában is vezetni kell. Próbálj meg elvezetni egy buszt tükörsima jégen mínusz 20 fokban! Na szerinted melyik a nehezebb? Látod és ők egy év alatt nem kapnak annyit mint ezek a szerencsétlenek 1 hónap alatt. A sofőröknek se sok magánéletük van, főleg ha távolsági buszt vezetnek, látástól mikulásig. Egyáltalán nem tudom sajnálni a szegény pilótákat, hogy havonta "csak" 1 milliót keresnének! Vagy gondolj bele azoknak a munkásoknak a helyzetébe akik 2 diplomával (ha felveszik, mert ő ugye már túlképzett), gyárakban dolgoznak és kidolgozzák a belüket havi 60-70ezer forintért! Húúú, rohadtul sajnálom azokat a kedves, szegény pilótákat!
Utolsó:
Te vezettél már utasszállító repülőt? Ha nem akkor honnan tudhatod, hogy mennyire könnyű vagy nehéz?
Senki nem vitatta, hogy kinek mennyire nehéz vagy könnyű a munkája. De tapasztalat nélkül kijelenteni, hogy kinek könnyebb vagy nehezebb a munkája nem éppen bölcs dolog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!