Érdemes marketing menedzsernek tanulni?
Hangzatos név, mert marketing az "úúú de kreatív", meg "majd megtanítanak kreatívnak lenni", és persze "abban van a pénz" - na és ha "menedzser" azaz főnök lehetek!!!
Amit akarok mondani, hogy egy nagy semmi, nem érdemes odamenni. Eltanulgatsz ott, majd mikor kikerülsz az egyetemről, örülsz, ha a szakmádban elhelyezkedhetsz (már az is nagy szám a hatalmas túlkínálat miatt!). És hogy vezetői pozícióba kerülj... esélytelen.
Szóval keress valami jobb szakot, mert így csak diplomád lesz, piacképes tudásod nem, és te fogsz majd munkanélküliként tengődni pár év múlva.
Tanulni mindig érdemes.
Bár biztos vagyok benne, hogy vannak olyan képzések, amelyek során "marketing menedzsereket" képeznek, azonban nincs olyan, hogy valaki elvégez egy képzést és rögtön marketing vezető lesz. Legalábbis nem egy nagyvállalatnál.
Mint szinte minden szakma esetében itt is elengedhetetlen a szakmai gyakorlat, tapasztalat, mielőtt valakiből menedzser, vezető lesz.
A marketing menedzser meghatározza az adott cég marketing stratégiáját, mely összhangban van a cég stratégiájával, annak üzleti céljaival, segíti azok elérését. A marketing stratégiában meghatározottakat megvalósítja, illetve felügyeli a kapcsolódó feladatokat.
Feladatai közé tartozik többek között a hirdetési, marketingkommunikációs teendők ellátása, irányítása. A marketingtevékenységek elvégzése, hatékonyságuk mérése. Marketing költségvetés összeállítása, kiadások nyomon követése. Piackutatási feladatok, versenytárselemzés, jelentések készítése.
Írd be a szakkeresőbe, a szaknévhez: marketing. Bőven lesz találat.
A fizetés kapcsán két cikket javaslok elolvasni:
Tavalyi, de a bérek valószínűleg nem sokkal emelkedtek azóta:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!