Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Informatikusok, nektek milyen...

Informatikusok, nektek milyen a munkátok?

Figyelt kérdés
Arra lennék kíváncsi mit dolgoztok, mennyi időben, munkai légör, fizets, melyik város, hogy jutottatok a munkához, milyen végzettséggel, egyszóval mindenre :D Fiatal pályakezdő vagyok, webmesteri okjval fogok rendelkezni nenemsokára, és szeretném udni milyen kilátásaim vannak.
2011. okt. 2. 17:02
 1/6 anonim ***** válasza:
Amennyiben nem tudsz rengetegféle szkriptnyelvet, esélytelen.
2011. okt. 2. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Hát ezzel nagyon kisegítettél, főleg hogy nem is a kérdésre válaszoltál. Mondjuk egy számtechboltban nem hiszem, hogy a szkriptnyelvek fontosak lennének, mert lehet valaki ott kezdi vagy rendszergazdaként.
2011. okt. 2. 17:28
 3/6 anonim ***** válasza:
És azért tanultál ki egy szakmát, hogy 8 általánosos bolti eladó legyél?
2011. okt. 2. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Olvasd el még1x amit írtam, szerintem nincs ott, hogy bolti eladó akarok lenni. Csak azt írtam, hogy nem nagyon lehet elhelyezkedni kapásból a szakmában, hacsak nem vagy egy hatalmas tehetség. Előtte inkább másodállásban kéne tapasztalatot szerezni, kisebb honlapok elkészítésésvel, majd egyre nagyobb projektekbe belefogni ahogy fejlődsz. Szerintem nem nagyon venne fel egy komoly cég semmi tapasztalat és referencia nélkül.
2011. okt. 3. 07:19
 5/6 anonim ***** válasza:

épp most válaszoltad meg a saját kérdésed :)

'csak elértem :D

2011. okt. 3. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
WTF???? XD Ez nagyon messze van a választól.
2011. okt. 3. 21:19

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu