Igényeltem CIB banknál kártyát illetve folyószámlát és nem tudok belépni a honlapjukon a rendszerbe?
vagy menjél be a fiókba és aktiválják neked
utána pedig kérdezd meg a kódokat és jegyezd meg.
Én egy hónapja lettem CIB-es, és nem tudtam belépni, valamint a kártyát se tudtam aktiválni.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ott mindent elmondtak.
Az ügyfélszolgálat hívásához az azonosítódra van szükség, ami a számlaszámod középső nyolc számjegye, és arra a kódra amit a számlanyitásnál a telefonba pötyögtél.
A netbank belépéshez, a felhasználó azonosító kell (ezt keresd a netbank szerződésben), a belépési jelszó pedig ugyanaz. Ha ez mind meg is van, akkor is telefonálnod kell, mert jóvá kell hagyatni.
A kártyát a netbankban tudod aktíváni, ha tudod, azonban sokszor nem kötik össze a kártyát a netbankkal, és ezt is a telefonos ügyfélszolgálaton tudod kérni.
Nekem ezenkívül a netkártya sem volt összekötve a netbankal, azt is kérnem kellet.
Szóval ez elején sokszor hívtam őket, de most már minden ok! Szóval hívd fel őket, azzal jársz a legjobban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!