Mennyit keres egy ügyfélszolgálati ügyintéző?
Meg szeretnék pályázni egy ügyfélszolgálati ügyintézői állást, de a pályázatba meg kell jelölni a fizetési igényt.
Szerintetek mennyit írhatok be, ami nagyjából reális? Nem szeretnék se keveset, se sokat beírni :)
Attól függ, hogy hol, és pontosan mit takar ez a leírás.
Én dolgoztam már ugyanezen címszó alatt 3 helyen is, más-más tényleges feladataim voltak.
Az alapfizum kb bruttó 200-270 ezerig terjedt. Erre jött még esetlegesen műszakpótlék, túlóra, cafeteria...
Mekkora cég? Magyar/külföldi? Magyarul kell kommunikálnod? Személyesen vagy telefonban? Csak panaszfelvétel, vagy problémamegoldás is?
Gondold át ezeket, de pl ismerősöm az egyik magyar telekommunikációs cégnél(hazai ügyfélkörrel) telefonos panaszkezelő , brutto 180 a fizu + túlóra.
Elég nagy a cég, magyar, több mint 200 alkalmazottal.
Magyarul kellene, személyesen kommunikálni, és nem csak panaszfelvétel lenne, hanem meg is kellene oldanom.
Azt elfelejtettem leírni, hogy állami a cég.
Gondolom, ez is befolyásolja a fizetést.
Viszont a pályázatban nem volt beleírva, hogy a fizetés a Munka Törvénykönyve szerint járna, és kérte összeget is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!