Szerintetek milyen feladatköre lehet egy közgazdásznak egy helyi polgármesteri hivatal pénzügyi osztályán?
Igen széleksörü..
- a önkörmányzat és annak intézményei müködtetés költségvetésének megtervezése és benyujtása az illetékes minisztériumnak
előtte adatgyüjtés, egyeztetés,
a jóváhagyás után a kv lebontása intézményekre és annak
a elfogadtatása a képviselő testülettel
- pénzügyi- számvviteli szabályzatok elkészitése
a költségévetési gazdálkodás felügyelete, szerződések.. követelések és kötelezettségek naprakészen tartása..
- kötelezettségvállalás ellenjegyzése
- a pénzügyi gazdasági folyamatok belső ellenőrzése ( FEUVE)
- bérgazdálkodás irányitása
- munkaköri leirások elkészitése ( munkatársaira vonatkozóan)
- a 2000 évi C tv előriásaiak megfeleőlen a fókönyvi könyvelés és beszámolási kötelezettség elkészitése és benyujtása.
- szöveges beszámoló összeállitása a tárgyévi gazdálkodásról..
- apolgármester igényeinek megfeleően javaslatok, elemzések összeállitása.. akt. tájékozttaás egy -egy időszakról.. hogy áll pü-leg az önkormányzat..
- analitikus nyilvántartások vezetése.
tárgyi eszközök, készletek, követelések, kötelezettségekről
- az önkorm. munkavállalói kinevezésének ellenjegyzése, a járandóságok kifizetéséhez adatszolgáltatás... ugy tudom a Kincstár a számfejtő
- részvétel a különböző szakbizottságok munkájában
és minden más amivel a felettese megbizza...:-)))
Attók függ hogy hogy az osztály vezetője
vagy beosztott dolgozója..
amennyiben vezetője az előző válaszban irtak szerint
ha beosztott dolgozó akkor amunaköri leirásban foglalta szerint.. de ahhoz tudni kellene a konkrét területet..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!