Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Call-centeres munkáról írok....

Viki0314 kérdése:

Call-centeres munkáról írok. Aki ilyen munkakörben dolgozott vagy dolgozik, megosztaná velem a tapasztalatait?

Figyelt kérdés
2011. márc. 16. 10:11
 1/4 anonim ***** válasza:

A barátom ilyen helyen dolgozik. Változó,hogy milyen kampányokon kell résztvennie - telefonosan:) a munkaideje viszonylag fix, néha akad túlóra, de nem sűrűn. Az ő munkahelyén figyelik a statisztikákat (hívás/értékesítés aránya) és persze jutalékot kap, amennyiben értékesít. Illetve nem mindig kell eladnia valamit, mert van olyan kampány, ahol autószalonok tesztvezetéseit kell ajánlania, és ott nem kell annyira tukmálni. Az alapfizu nem valami sok, minimálbér. A gond ezzel a melóval annyi, hogy nem fix a fizetésed, sose tudod, mennyit fogsz abban az adott hónapban keresni.

De többféle call center létezik, van ami bejövő hívásokat fogad, ügyfélszolgálatozik.

2011. márc. 16. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:

2 évig dolgoztam call centeresként. Havi keresetem nagyjából nettó 180 ezer Ft körül volt, alap nettó 130 körül, a többi pedig attól függően, hogyan teljesítek. Engem személy szerint nagyon zavar, hogy sokan naívan azt hiszik, hogy ha nincs más, elmegy call centeresnek, illetve, hogy ez egy könnyű munka. Ez a munka egy egész embert kíván, ahol általában még próbaidő alatt vagy fél év alatt elvéreznek azok, akik nem tudnak kommunikálni, nem tudnak emberekkel bánni, nem tudnak értékesíteni, nincs kellő szorgalmuk hatalmas mennyiségű információk befogadására és feldolgozására, akinek nincs megfelelő reakcióidejük és végtelen türelmük.

Általában 3 vagy több műszakban kell a hívásokat fogadni/indítani, óránként 10 perc pihenő, fél órás ebédszünet, amit másodperc szinten mérnek, hívásdömpingtől függően ez rövidülhet. Kell hozzá egy empatikus hangszín, kedves, problémamegoldó személyiség, alázatosság, az, hogy tudd tűrni, azt is, ha az anyádat szidják és erre úgy reagálj, hogy az ügyfél semmiképpen ne sérüljön. Ez ilyen stresszes beszélgetések végén általában az ordibáló ügyfél kért tőlem bocsánatot. Én ezt a munkát igazi megszállott maximalistaként műveltem, gyakorlatilag munkaidő utáni szabadidőmben annyira fáradt voltam agyilag, hogy szinten semmit se tudtam csinálni. Az is érdekes, hogy a legrégebbi call centeres dolgozók és a legjobbak is általában napi szinten isznak, dohányoznak. Aki korábban nem dohányzott, ott garantáltan rászokik.

Én sok mindent kaptam ettől a munkától. Egyrészt a sikerélményt, másrészt pedig egy olyan kiegyensúlyozott személyiséget, akit soha, semmilyen körülmények között nem láttak még őrjöngeni, egyszerűen lepereg rólam minden, mert átállt a gondolkodásmódom. Megtanultam kommunikálni választékosan, és kezelni az embereket, és nagyfokú emberismerettel rendelkezem.

Nem egy, és nem két munkatársamat láttam sírni a wc-ben 10 perces szünetében.

Ez egy olyan munka, ahol nagyon sokat tanulhatsz az életről, de csak ha pozitívan tudod felfogni.

2011. márc. 18. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
2.válaszadó, micsoda jó fizud volt...én még nem hallottam olyan CC-ről, ahol bárki többet kaphatott volna minimálbéres alapnál, sima operátorként.
2011. márc. 21. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
Engem is érdekelne, hogy hol lehet ennyit keresni ebben a munkakörben.
2011. szept. 23. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!