Ha emailben kell önéletrajzot küldeni, akkor mit írtok emailben?
Így is elküldheted, de van pár dolog, ami szimpatikusabbá tesz:
1. megszólítás!
2. nem "szeretnék rá jelentkezni". Nem szeretnél, hanem már meg is tetted a jelentkezést. Nálam aki ilyen formulát ír, eleve egy negatív ponttal indul.
Persze én csak egy felvételiztető vagyok a sok közül, de ezeket nagyon nem szeretem. Az ezúton szót sem. Ki használ manapság ilyet?
Igaz, munkakörtől is függ, mert ha takarítót veszek fel, akkor végülis mindegy, mit ír.
De ha irodai munkatársat, aki az ügyfeleink felé esetleg képvisel majd minket, akkor felmerül a kérdés, hogy nekik is ilyen értelmetlen, ám formálisnak gondolt mondatokat fog írni?
"Az Önök által a www.www.hu oldalon meghirdetett állásra jelentkezem."
Ez a mondat ugyanazt jelenti, csak éppen magyarul van. Irodai munkánál inkább ilyen típusú szöveget ajánlok. Határozottat, egyszerűt, céltudatosat.
És több helyen kérik azt is, hogy Word fájlban küldje az ember az önéletrajzát is, ne pdf-ben.
Én is a motivációs levelet szoktam írni az emilben, és csak az önéletrajzot csatolom pluszban.
Leírom nagyjából, amit érdemes tudni rólam, és leírom miért én vagyok a megfelelő ember a posztra, és miért érdekel a munka.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!