Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ki hogyan talált magának állást?

Ki hogyan talált magának állást?

Figyelt kérdés

Aki dolgozik viszonylag jól keres min. Netto 650-700 ezer Ft körül az hogy talalt magának?

Profession.hu es társai nem válaszolnak nekem. Protekciom nincs.

Vegzettsegem egészségügyi kartevoirto es környezet védelmi technikus.

30 eves vagyok, eddig raktárban dolgoztam többnyire.

ma 13:35
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Jelentkeztem a ceg karrier oldalan es felvettek.
ma 13:45
 2/7 anonim ***** válasza:

LinkedIn-en jelentkeztem, gyakornokként felvettek és utána később átvettek alkalmazottnak is. MSc-t már levelezőn csinálom, és alkalmazott vagyok, nem diákmunkás.

De azóta több cég is megtalált hasonló pozícióval, hasonló bérrel.

Viszont az én fizetésem adókedvezmény nélkül nem érné el a 650-et, ha a bónuszokat meg egyebeket nem számoljuk. Persze lesz ez több, most pályakezdő vagyok.

És végzettségem is van, illetve még a gyakornoki felvételem előtt is volt 1.5 év gyakornoki tapasztalatom, csak más cégnél.

ma 14:00
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Nem vicc!

Ismerek ilyen kártevőirtókat. Hármat.

Mind magánvállalkozó. És mind besétált a helyekre: gyár, raktár, iskola, pláza,..., és ott nyíltan megkérdezte a telephelyvezetőt, hogy mennyiért dolgozhatna a cégnek? Jól olvastad!!! Megkérdezték, hogy ha papíron kapnak a melóért 10 pénzt mondjuk, akkor abból mennyit kell majd visszaadniuk, zsebbe. Mind 500+ - 1M körül keres. Kocsi kell!

ma 14:03
 4/7 anonim ***** válasza:
Linkedinen jelentkeztem
ma 14:07
 5/7 anonim ***** válasza:
Interneten jelentkeztem.
ma 14:15
 6/7 anonim ***** válasza:
Nem alkalmazottként dolgozom. Rájöttem, hogy én is meg tudom csinálni azt, amit más is.
ma 14:20
 7/7 anonim ***** válasza:

En indeeden szoktam nezelödni, azon keresztül pälyäztam, föl is vettek...

Mondjuk ha az indeeden jelzem, hogy munkät keresek, olyankor viszonylag gyorsan jön az uj melo...

ma 14:52

Kapcsolódó kérdések: