Egy biztonsági őr vagyok egy irodában . 16 óráig van a nyitvatartási idő , jogos vagyok be engedni ha pl valaki 15:57 kor jönne ügyet intézni ??? Vagy simán el küldhetem hogy 3 perc van zárásig?? Ti hogy csinálnátok ??
Ezt a munkáltató mondja meg; akár előfordulhat olyan egyszerű ügyintézés is, ami 3 percen belül befejezhető, ezt nem tudhatjuk. Bankokban, hivatalokban például zárás előtt fél órával már nincs sorszámkiadás, hogy aki addig várakozott még sorra kerüljön.
Ügyfél szempontjából biztos lesz olyan, aki még az utolsó 1 percben is követelni fogja a kiszolgálást.
Ahol voltam ott a nyitvatartási idő 5ig szólt de a munkaidő 6ig.
Addigra szinte mindenki elfogyott, aki nem azt meg kitessékeltük 6kor.
Az ügyfélbarát ügyintézés azt jelenti, hogy aki 16:00 óráig "beért", azt kiszolgálom még akkor is, ha túlnyúlik ezen az időszakon, hiszen addig van meghirdetve a nyitvatartás (az ügyfelek előtt).
A "munkáltató"/szolgáltató dolga ezt belső rendben szabályozni. Például úgy, hogy a dolgozók munkaideje 17:00 óráig szól, mert kb. addigra szórják ki az összes ügyfelet aki 16:00 óráig beért.
Nálam ez biztosan így működne...
Kérdező!
Nem te fogod eldönteni, hogy létezik-e "3 perces ügymenet".
Lehet, hogy valaki abban az utolsó 3 percben, csak egy apró infóért ugrik be....... amiből aztán később akár a cég legnagyobb bevételű ügye is lehet.
Ezt akarod megakadályozni?
Ugye nem!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!