Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Egy biztonsági őr vagyok egy...

Egy biztonsági őr vagyok egy irodában . 16 óráig van a nyitvatartási idő , jogos vagyok be engedni ha pl valaki 15:57 kor jönne ügyet intézni ??? Vagy simán el küldhetem hogy 3 perc van zárásig?? Ti hogy csinálnátok ??

Figyelt kérdés
szept. 2. 15:06
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%

Ezt a munkáltató mondja meg; akár előfordulhat olyan egyszerű ügyintézés is, ami 3 percen belül befejezhető, ezt nem tudhatjuk. Bankokban, hivatalokban például zárás előtt fél órával már nincs sorszámkiadás, hogy aki addig várakozott még sorra kerüljön.


Ügyfél szempontjából biztos lesz olyan, aki még az utolsó 1 percben is követelni fogja a kiszolgálást.

szept. 2. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
35%
Ha 16.-ig van akkor 57- kor be kell engedni.
szept. 2. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
100%

Ahol voltam ott a nyitvatartási idő 5ig szólt de a munkaidő 6ig.

Addigra szinte mindenki elfogyott, aki nem azt meg kitessékeltük 6kor.

szept. 2. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
Megkérdezném a felettesem, hogy ilyen esetben hogyan járjak el.
szept. 2. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
Ez viszonylag egy kis ügyfélforgalmú iroda . Az ügyintézőknek kereken 16-ig tart a munka idő. Én úgy vagyok vele hogy mivel szerintem nem létezik 2-3 perces ügymenet ezért már nem szoktam be engedni zárás előtt min 5 perccel .
szept. 2. 16:04
 6/17 anonim ***** válasza:
100%
Nem a Te hatásköröd ezt eldönteni.
szept. 2. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
100%
Mi az, hogy jogos vagy beengedni? Nem inkább köteles vagy beengedni? Egyébként ez biztos le van írva valami házirendben vagy egyéb rendelkezésben, hogy meddig engedhetsz be embereket.
szept. 2. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
100%
Amikor a munkahelyeden ez a kérdés megfogalmazódott benned, akkor azonnal feltetted volna egy felettesednek és meg is oldódott minden.
szept. 2. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
100%

Az ügyfélbarát ügyintézés azt jelenti, hogy aki 16:00 óráig "beért", azt kiszolgálom még akkor is, ha túlnyúlik ezen az időszakon, hiszen addig van meghirdetve a nyitvatartás (az ügyfelek előtt).

A "munkáltató"/szolgáltató dolga ezt belső rendben szabályozni. Például úgy, hogy a dolgozók munkaideje 17:00 óráig szól, mert kb. addigra szórják ki az összes ügyfelet aki 16:00 óráig beért.


Nálam ez biztosan így működne...

szept. 3. 04:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

Kérdező!

Nem te fogod eldönteni, hogy létezik-e "3 perces ügymenet".

Lehet, hogy valaki abban az utolsó 3 percben, csak egy apró infóért ugrik be....... amiből aztán később akár a cég legnagyobb bevételű ügye is lehet.

Ezt akarod megakadályozni?

Ugye nem!

szept. 18. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!