Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Kezdő kamionosnak melyik...

Kezdő kamionosnak melyik céget ajánlanátok?

Figyelt kérdés

Akiket láttam, hogy felvesznek kezdőket és be is tanítanak:

Waberer’s

Happ

Gartner


A tesóm sok waberersest ismer, azt mondja, igénytelenek a nagyrészük, gépeik lepusztultak. Interneten is sok negatív dolgot olvasok.

Happ-ról nem hallani semmit, de felvesz kezdőket.

Gartnerre szintén sok negatív kommentet hallottam, elvileg sok a Szerb. Igaz, hogy náluk kell raklapozni is? Pótkocsinak van raklaptartója?

Ezek közül melyik lenne a legjobb?

Ha tudtok más céget, mondjátok nyugodtan :)

Köszönöm szépen!



aug. 25. 15:52
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
31%

Úgy kamionra vágyni, hogy a legjobb céghez, az elég meredek...a kamionozáshoz tökös csávó kell, legalább két idegen nyelv ismeretével, megalapozott térképismeret, és tisztelet mindenki felé. A vámosok szeretik a halk, kedves, nyelvükön beszélő sofőrt.


ha ez megy, akkor tökmindegy melyik céghez mész. Hogy raklapozni kell? Nálunk a kamionos lerak szó nélkül. De nem hagyjuk hétvégén az utcán.


szóval te legyél felkészült, a többi teljesen mindegy.


tanácsos rakodógép, targonca, vagy hasonló vizsga.

aug. 25. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

Gartnernél van raklaptartó és kell raklapozni? Nem az árura gondoltam, az nem zavar, kibékázok meg minden. Engem az érdekel, hogy a pótkocsinak van e külön raklaptartója az üres raklapoknak. Régen elvileg volt, és sokan ez miatt is mondtak fel, ami érthető. Senki sem akarja tönkre tenni teljesen a hátát azzal hogy 20 raklapot bepakol egymásra a pót alá.

Egyébként a Happ-hoz húz a szívem és megérzésre is. Persze tudom, kezdő vagyok, ahova majd felvesznek, de próbálkozok nem rossz céghez menni.

aug. 25. 20:41
 3/12 A kérdező kommentje:
Angolul jelenleg is tanulok, van tanárom is egy jó ideje. A kamionozás nekem jövő késő tavasszal reális. De addig próbálom belőni a cégeket.
aug. 25. 20:43
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Ha nincs raklap tartó akkor a platón kell hozni vinni.
aug. 26. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 zulu válasza:
100%

" A vámosok szeretik a halk, kedves, nyelvükön beszélő sofőrt."

Szeretik csak nagyon ritkán látnak ilyet.

Bárhova felvesznek hidd el csak jelentkezz,mind egyforma,különbségek minimálisak.

aug. 27. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

Rendben, köszönöm szépen :)

Amúgy a Trans speed kft fogott még meg. Ők nem unióznak, hanem inkább export meg import fuvarokat csinálnak.

aug. 28. 06:44
 7/12 anonim ***** válasza:
100%

ma már senki sem uniózik, a legtöbb cég ezt a magyar-külföld-magyar vonalat csinálja, ami számomra borzalom, utálok magyarban kamionozni. Minden átkozott alkalommal azt a rohadt M1-et végigszenvedni, de rosszabb esetben úgy jössz magyarba hogy a cseh meg szlovák bundásokon keresztül és majd ott Parassapusztánál lépsz be magyarba és vácnál az M2-re :D Lerton trans pl ezt nyomja, csináltam én is, és sokszor majdnem sztrókot kaptam.


A waberers sem uniózik már annyira, csoportok vannak akik fix irányokat mennek, pl svédes csoport, spanyolos, angolos...


Az a baj, hogy nem tudok jó magyar céget mondani, max kevésbé szart, mert ez van magyarban, szarabbnál szarabb cégek... Van ahol tökre normálisak az emberrel, időben és pontosan fizetnek, de maga a munka jellege elég tré.


Olyanhoz biztos nem mennék, ahol utaztatnak, pl Gartner mert nem itt ülsz be hanem Lambach-ban, oda meg céges busszal visznek.


Neked kell megtalálni az utat, és pont hogy el kell menni rossz cégekhez is dolgozni mert úgy látod csak át az egész rendszert hogy neked mi fekszik mi nem. Szóval nyugodtan bökj rá egyre, ne gondold túl, próbáld ki, ha nem tetszik majd elmész máshova.

szept. 2. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

Utolsó, igen azt tudom, hogy könnyű a váltás. De az első évben nem igen tudsz ugrálni, mert 1 év tapasztalat nélkül nem szeretnek felvenni sehova. Szóval azt az 1 évet próbálom jó helyen eltölteni, ahol nem utaltatják meg velem a szakmát már a legelején. Szerintem ez fontos. Utánna persze lehet ugrálni, ha nem tetszik valami, de ki kell bírni addig.

Amúgy utánna valami hosszú fuvaros utakat szeretnék, imádnék Görögbe meg Spanyolba menni, de azok gondolom a hűtősök inkább.

Ott meg félek a konfliktustól. Elvileg utálják őket a sofőrök, mert hangos. Ezért van hogy ki húzzák a királycsapot, vagy kikapcsolják a hűtőd, vagy megfenyegetnek. Nem tudom, ezeket hallottam. Lehet nem igaz, vagy túlzóak. Elvégre, mindenkinek meg kell állnia pihenni valahol.

szept. 4. 09:47
 9/12 anonim ***** válasza:

szerintem tuloztak akik ezt mondtak… nyilvan ha ures a parkolo es beallsz valaki melle mikor siman a masik oldalra is allhatnal, na az tenyleg g*ciseg :D


De ha tele a parkolo es van meg egy hely akkor megertik ugyis hogy mi a helyzet. Kikapcsolni meg ha kikapcsoljak szolsz a rendornek es elviszik bilincsben az embert aki csinalta, mondjuk ha ejjel tortenik akkor lehet reggelre baj lesz, de van biztositas az arura, szoval nem a te gondod, a ponyvasoktol is lelopjak az uzemanyagot, arrol sem ok tehetnek (habar a wabi szinvonalnal kitudja, ott meg a potkereket is eladtak amig volt).


A hutonel inkabb az a szar hogy gyakori az ejjelezes, es sokszor nappali muszakbol ejszakaiba majd vissza nappaliba, meg hozzaszokni sem tudsz az ejszakahoz. Es az ejszaka rohadt veszelyes, van aki birja, de aki nem annak megvannak szamlalva a napjai, engem egyszer egy fel perc valasztott el attol hogy egy ilyen savlezaro tablas kamionba belerongyoljak 90-el, mert egyszeruen qrva faradt voltam… persze ezt se vallja be senki kb, itt minden kamionos qrva kemeny mint a kad szele es sose hibaznak…. :D

szept. 5. 02:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszod! :)

Igen, az rossz. Pláne hogy a hűtősök nagy távokat tesznek meg sokszor, ezért tényleg előfordul, hogy éjszaka is vezetsz, mert belenyúlik. Már csak egyszerű matekkal is érthető.

Amúgy kezdésnek a Waberer’s-t ajánlották még.

Azt mondják kezdésnek jó, és a kamionok is eléggé extrásak, meg jó állapotban vannak a nemzetközi flottások. A belföldisek elvileg kevésbé. Nem tudom, mindenki mond mindent :D De olyan sokszor ez a vélemény, mint ha a kamionos társadalom szeretne nagyon nagyokat mondani. Sokszor azt érzem, hogy túlzóak.

szept. 5. 07:45
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!