Pontosan mit jelent ez?
"Magabiztos Excel, Word, Outlook használat."
Ilyen egyszerű adminisztrátor/asszisztens állasoknál. Pontosan mennyi tudást várnak el?
Például ha megtanulnám ezt https://www.youtube.com/watch?v=IUAq9r5B9Go az elegendő volna?
Mondjuk az excelnel azt jelenti hogy ha van egy 1000teteles tablazatod akkor azt tudd fuggvennyel nehany kattintassal osszeadni. Vagy tudjal belole szurni bizonyos reszleteket szinten fuggvennyel.
Vagy ha a szamok vannak akkor tudj atlagot szamolni az 1000tetelbol.
A wordnel nyilvan tudj segitseg nelkul megfeleloen formazni egy szoveget. Megfelelo betumeret, szin, sortores stb.
Outlook meg hogy kepes legyel emailt kuldeni, ha kell akkor sok embernek egyszerre, ne kelljen egyesevel csinalni.
Ezekre bőven elég pár tutorial videó. De ahogy a 2-es írta vannak ennek mélységei, amihez nem árt némi jegyzetelés, gyakorlat, stb.
Amúgy mennyi fizet manapság egy ilyen jellegű munka tudja valaki?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!