Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A debreceni BMW tényleg olyan...

A debreceni BMW tényleg olyan rosszul fizet, mint valami bedolgozócég?

Figyelt kérdés

A bátyám Győrben dolgozik az Audinál.Sima mérnök, nem senior meg semmi és a nettója olyan 800 körül van.Rugalmas munkaidő, home office is van.

Én Budapesten vagyok stratégiai beszerző, de csak medior szinttel tudom ezt a fizetést hozni.


Nekem tetszik az autóipar, meg az olyan nagyvállalatok, mint a BMW, Audi, Merci.

Viszont, a BMW-ről azt hallani,hogy 400-450 ezerért akarja foglalkoztatni a mérnököket meg nyelveket tudó közgazdászokat.



Meg, nem nagyon hallani olyanokat, hogy a Merciről, Auditól csábítgatnák a tapasztalt embereket.


máj. 21. 20:33
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Figyel, ez Debrecen. Itt ennyi a bér, ez az igazsàg, sőt, garantálom, hogy 2 nyelven beszélő közgazdászok nem is fognak megkeresni ennyit, max. a mérnökök.
máj. 21. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Oké, de az a BMW.Komoly autóipari vállalat.

Nettó 400-at tudod kik keresnek?Akik az egyetemen kezükbe kapják a kemény táblást , de még ott a tojáshéj a fenekükön.Azaz a kezdők.


Ha valódi szakembereket akarnak, más cégtől kell őket elcsábítani.Ehhez kell valamit villantani kell.

máj. 21. 22:08
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

Ember, ne már. A nettó medián bér valami 290 ezer, azaz az emberek fele ennyit vagy kevesebbet keres, pedig a munkavállalók többsége nem kezdő. És még ezt is felhúzza Pest meg a nyugati határnál dolgozók bére.


Debrecenben az emberek javarésze a két kezét összetenné havi 4-450 ezer forintos fizetésért, hát 180-280 ezrekért dolgozik ott a többség. Minek fizessen többet a BMW, ha így is lesz tömegesen jelentkező?

máj. 21. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
91%

Esetleg pályakezdő esetében. Egy tapasztalt mérnök a BMW-nél is keres bruttó 1,1-1,4 között, nyilván függ attól milyen terület.

Nem tudom honnan szedted ezt a bruttó 6-700-nak megfelelő bérsávot, de nekem nem ezt mondták a toborzók. Van olyan távoli ismerősöm aki 6 év gépészmérnöki tapasztalattal tavaly br. 1,3m alap bérrel kapott onnan ajánlatot.

máj. 21. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

"Meg, nem nagyon hallani olyanokat, hogy a Merciről, Auditól csábítgatnák a tapasztalt embereket."


Erre meg egyelőre nincs szükség. Azért vannak abban a térségben jelenleg is mérnökök, ahhoz pedig még friss a gyár, továbbá a foglalkoztatottak száma is kevés, hogy egy országos munkaerővándorlást megindítson. Ha megépül a CATL, meg Szegeden a BYD, meg a maklári Bosch is berobbantja a termelést az új gyárában, az lehet hogy generál egy olyan munkaerőhiányt a térségben, amire kénytelenek lesznek a cégek bérkompenzációval reagálni. Még nagyon az elején vagyunk, meg egy csomó gyáregységben jelenleg inkább csökkentik a termelést. Ha túl leszünk a recesszión, lehet hogy más lesz a helyzet. De még ekkor sem gondolnám, hogy Győrből vagy Kecskemétről bárki Debrecenbe akarna költözni plusz 1-200 eft fizetésért (mondtam egy számot).

máj. 21. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%
Szerinted a BMW miért Hajdú-Biharban épített egy ekkora böszme nagy gyárat? Mert itt Orbán és a Fidesz hathatós közreműködésével még évtizedek múlva is töredékéért fognak az emberek dolgozni mint Budapesten, vagy Nyugat-Magyarországon. A németországi fizetésekről nem is beszélve. Ez a gyár akkora bitang nagy lesz, hogy Némtországból is idehozzák át a termelés nagy részét és akkor óriási összegeket spórolhat meg a BMW a munkaerőköltségeken.
máj. 24. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

Ahogy a 6-os írja. Debrecenben egyszerűen kevesebb a munka, pláne a normális munka, mint a jelentkező. A legtöbb helyre nagy a túljelentkezés, megtehetik, hogy keveset fizessenek. Egy pesti sztem el se tudja képzelni, azért tolják ezt, hogy el se mennének annyi pénzért.


Plusz 30-40 km-ről is ide ingàznak az emberek dolgozni, mert semmi nincs arra, hidd el, a BMW-nél is sokszoros túljelentkezés lesz 3-400 ezer forintért.

máj. 24. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem értem miért élnek és szaporodnak még akkor arrafelé az emberek ha ennyire nincs lehetőség csak vegetálni.
máj. 28. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
84%
8# mert a nép nagytöbbsége egyszerűek mint a faék. Ezért tud 2/3-al nyerni a fidesz, és tesznek is azért, hogy ne legyen nagyobb igénye az embereknek.
máj. 28. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
51%

Nos pár info úgy hogy ott dolgoztam.


Eleinte amíg az alapállományt összeszesték, nyílván, bőkezűbbek voltak.


Aki most(24.11.12), vagy később szeretne menni a BMW-hez sokat ne várjon. Nagyjából akiket tudok:


Csoportvezető: ~700 000 brutto

Operátor: ~400 000 brutto

Folyamatmérnök(bármely terulet): ~500 000 brutto

Irányítástechnikai mérnök: ~500 000 brutto

TMK: ~480 000 brutto

MEO: ~450 000 brurto

Logisztika: ~370 000 brutto


Ezeket úgy, hogy a kollegák mesélték, de személyenként lehet eltérés.


Remélem tudtam segíteni annak aki a jövőbe erre téved.


Ui.: A környező multik akik a BMW

-t fogják kiszolgálni sokkal jobban fizetnek, érdemes ott szétnézni.

nov. 22. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!