Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mit csinál egy irodai adminisz...

Mit csinál egy irodai adminisztrátor?

Figyelt kérdés

2023. aug. 17. 07:46
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Ismerősöm magániskolában dolgozik. Intézi a tandíjakat, ellenőrzi, hogy beérkeztek-e, ha nem így történt, akkor telefonálgat, kezeli az adatbázisokat, frissíti a gyerekek adatait (pl. új lakcím stb.). Ja és mindezt úgy, hogy az iskolai rendnek megfelelően dolgoznak, tehát van nyári szünet.
2023. aug. 17. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Ez teljesen különböző a cég és a feladatkör jellegzetességei által. Én szociális területen vagyok irodai ügyiratkezelő nagy csapatban, de szinte mindenki másmilyen feladatot csinál. Viszont ide nem volt elég irodai képesítés, az ügyiratok miatt kellett szociális szakképesítés és anélkül rá sem nézhetek semmire. Ezért sem egyformák a hivatalok.
2023. aug. 17. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
64%

Olyan, hogy "irodai" alkalmazott nem létezik, ahány iroda, annyiféle munkát jelent.

Egy iskolában egész mást csinálnak, mint pl egy nagyüzemben, egy étteremben, szállodában, bankban vagy a közigazgatásban.

De ellentétben a hülyébbek véleményével, nem kávézás-pletykázás a napi program, hanem elég sok munkájuk van, amiben nem igazán csinálhatnak hibákat.

2023. aug. 17. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Én egy csapatban dolgoztam anno.

Az adott 'valami' nyilvántartásában sok volt a duplikáció és az egyéb hiba.


Így duplikációkat kellett keresni, automata összevonásra jelölni, utána ellenőrizni.

Újabb adatbetöltések esetén egy mintát szemmel ellenőrizni.

Bizonyos esetekben ellenőrizni az adatokat, összenézni egyéb közhiteles adatbázisokkal, manuálisan.


Mindezt egy monitoron, ami laptopmonitor volt... Laptop. Monitorunk se volt.


Sokszor irtó gyorsan, mert a többiek diktáltak egy gyors iramot.



Elmondhatatlanul monoton és unalmas volt.

Én azért szenvedtem nagyon, mert maga a munka unalmas volt, de koncentrálni kellett, így a gondolataimba se merültem.



Megspékelve fix és szutyok munkaidővel, levegőtlen és szutyok irodaházzal, pici irodával, zsúfoltsággal, rossz fizetéssel, több sérült munkatárssal.

2023. aug. 17. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Én egy villamosmérnök mellett voltam adminisztrátor. Annyira sokrétű volt a feladata, és sok megrendelése volt, hogy azokat kellett "kordában" tartanom, az idejét beosztanom, figyelmeztetni a tárgyalásokra, mikor hova kell mennie és miért. A munkakör betöltésének feltétel kizárólag a jó kommunikációs képesség, normális megjelenés volt, valamint az, hogy ne tévesszem össze a kw-ot a m3-rel. Legalább valami fogalmam legyen arról, hogy az áram ráz. :)

Pörgős életem volt, nem lehetett unatkozni.

2023. aug. 17. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!