Ez a fireflies utazási cég is egy mlm?
Pont most nézem az online bemutatót egy fickó beszél,hogy akár 40% al olcsóbban lehet ugyan oda utazni az ő cégükön keresztül.Aztán utazások árának bizonygatása után rátért a belépsz aztán beléptetsz ennyit meg ennyi kapsz utána...
És ezzel tényleg lehet pénzt is keresni meg tényleg ennyivel olcsóbb mint bárhol máshol?
11/
Ez is megint egy megbízott reklám...
Kedves Kérdező!
Szemfüles vagy, de kicsit tévedsz, ezt tenném tisztába. Nem fizetett reklámról van szó, csupán az ott jelenleg is dolgozók nap mint nap szembesülnek azzal a ténnyel, hogy az emberek 100%-a mielőtt belevágna az üzletbe informálódik a neten, és az itteni régi válaszok már egyrészt elavultak, másrészt a cég régi működési elvére és azoknak hibáira vonatkoznak.
Ezért szeretné egy rohamosan fejlődő csapat, ha nem lennének csak a régi, most már fals információk a világhálón, hanem friss mederbe terelődne, ahogy a cég vezetése is megújult és fejlődik.
Másik meglátás pedig az itt informálódóknak: A TÉNY az, hogy ha valamivel rossz tapasztalatod van, akkor azt átlagosan 7 embernek meséled el (jelenleg már kiposztolod és gyakorlatban többszáz, többezer ember olvassa), ha viszont valamivel jók a tapasztalataid azt 3 embernek adod tovább, és sokszor elmarad ezeknek a tényeknek a posztolása. Pl.: Aldiban romlott húst vettem. Kiposztolom a lakóhelyem csoportjába alapos munkát végezve. Mindenkihez elért és mindenki hőbörög igaz?
De ha az Aldiban nagyon szép csirkét vettem amiből isteni leves lett, azt max a kész formában posztolja az illető, de nem írja mellé, hogy az Aldiban vette a húst és menjetek oda.
Igaz?
Most ezt a rossz szokást próbája egy csoport megtörni.
Nem akkora baj ez szerintem! Ne csak a rossz tapasztalat kapjon szárnyra, hanem a jó is. Talán jobb lesz a vilg tőle.
13/
Ez olyan mint a többi mlm van egy sikeres kisebbség meg egy háborgó többség.Szerintem ha lenne felölet ahol jobban körbe lehetne kérdezni akkor a céggel több elégedetlen ügyfél lenne mint elégedett.Itt is a dörzsölt gerinctelen embereknek lesz jó bevétele a sok beszervezett meg kap valamennyit a pénzéért de kb ennyi.Hallottam már ezzel a céggel kapcsolatban az olcsó utazásokra is már pár panaszt.
#11 válaszra reagálva: a booking.com egy marketplace, ahová a hotelek saját maguk töltik fel az áraikat. Cserébe kapnak hatalmas forgalmat egy kb 14%-nyi jutalékért cserébe. A szerződésükben benne van, hogy nem adhatják a szobáikat drágábban, mint az bárhol máshol a neten meg van hirdetve.
Na most elvileg, ha direkt fogalsz a szállodánál, akkor okosban rá lehet őket beszélni, hogy adjanak 5-10% kedvezményt, amiből nekik is jut, de neked is olcsóbb.
Kérlek magyarázd meg, miért is érné meg bármelyik szállásadónak ennért sokkal olcsóbban adni valami hiteltelen módon?! Olcsóbban, mint amit direkt foglalással adnának az embereknek?
Kíváncsiságból rákerestem a hozzám közeli szállásokra.
booking.com: 30-40 szállás 20km rádiuszban, 1 hétre 700-2000 dollár között
Fireflies: egy szállás 60 kilométerre, 2 BPO(??) + 1100 dollár egy szakadt motelben. Ugyanezen motel a booking.com-on 1000 dollár.
Másik opció: szakadt motel 46 kilométerre, 2 PM + 125 dollár, ami a Booking-on 2.8 értékeléssel 650 dollár.
Na most egy PM mennyibe kerül, az már kideríthetetlen, de mindegy.
Szar a kínálat, ez tagadhatatlan. A másik meg a "21000 átlagos évi elégedett utazó"... A booking.com naponta 1-2 milliónyi utazást foglal, nekik nem egy évbe telik ezt a számot elérni, hanem 15 percbe telik.
Utóirat: 5 évig dolgoztam a booking.com-nál a termékfejlesztésen.
Mi a fene az a BPO? Leszarom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!