Miert van sok multinal egy csomo bujtatott allas?
Igen, jó lenne valami konkrétabb, hogy ki tudjuk találni miről van szó, viszont valóban előfordul, hogy egy adott "asztalra" 1.5-2 ember is lehet munkaszervezés miatt.
Saját példa, nálunk a négy fős csapatomban tapasztalom, hogy ezt, a cég szempontjából egyébként tényleg létfontosságú munkát ketten is meg tudnánk csinálni, de ha tényleg csak ketten lennénk, és 1 ember akár egy hetet is kiesne, akkor baj van, ezért a gyakorlatban 2 fős munkára van 4 ember, plusz még 2 másik ember más csapatból, akik back upok.
Néha emiatt fogalmazzunk úgy, hogy ráérünk (közben csinálom a mestert, nem bánom), cserébe betegség szabadság esetén sem úszunk, de nem is tudunk elúszni, mert az először tíz-ötven milliós nagyságrendű bírságokba, majd akár a működési engedély fölfüggesztésébe is kerülne.
Egy áramos cégnél dolgozom..... Mint művezető.
voltunk kint terepen, elvitte az egyik kolléga a kocsit, és defektet kapott, 2 óráig állt a kocsi mellett, hogy most mi lesz? Az irodisták is agyhalottak, senki nem tud egy kereket cserélni, vagy odamenni segíteni neki, egy emelőt nem tudtak alátenni a kocsinak...
Vagy van supervisior :D na ezen szakadtam, amikor felvettek, bemutatkozik a pali, hogy ő itt a supervisior, mondom, hogy tessék? Elkezdi megfigyelő :D pfff mondom jaja figyelgesd magad, engem nem kell figyelgess, ilyen állások, nulla tudás, alibi hülyékkel teli, na meg a másik... vállalkozási referens :D az is aztán k*rvára kell :D konkrétan cégekkel emailezik, meg telefonál, és erre külön nyitottak egy poziciót :D de számtalan poziciót, és szituációt feltudnék sorolni, hogy mik mennek itt. (amugy ez az EON :D ) Itt mindenkinek nagyon jól csengő beosztása van, de közbe semmit nem csinál senki..
Figyi, a defekre, "agyhalott irodistaként":
Cserélne a f@szom kereket, nem az én munkaköröm, nem az én felelősségem, nem lehetek felelős a jármű műszaki állapotáért ezt követően (olyan apróságról nem beszélve hogy egy "irodás" ruha szettem minimum másfél kiló de inkább kettő, tudod ki fogja összeolajozni) , ráadásul ha áramos cég, tuti akad valami műszakis szerelő, akinek benne van a munkaköri leírásában, és megcsinálja.
Ha napközben ilyen történne, én is hagynám a picsába, és a telóm nyomkodnám amíg nem jön valaki, aki kicseréli, az órabérem pörög ugyan úgy, nem az én dolgom, hogy kilyukadt az a szar, hanem a munkaadómé.
"konkrétan cégekkel emailezik, meg telefonál, és erre külön nyitottak egy poziciót"
Hát bhaszod azt a munkát amúgy ki vegezné el, jóska miközben megcsinálta a kötest az oszlopon? Vagy mi az elképzelésed?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!