Ki milyen fizetesemelest kapott vagy milyenre szamit 2023ban? %osan es nettoban ez mennyi puszt jelent? Milyen munkakorben?
Maradtam a jelenlegi helyen, mert nagyon várok egy eloleptetest majd évközben. Ha nincs meg váltani fogok.
16.26%-ot kaptam most.
Tavaly kaptam 25% ot ami kb 170 ezer emelés.
Szeretnék idén legalább 15%-ot.
IT
2-es vagyok
Lehagytam, hogy pénzügy.
Nettóban ez kerekítve 110 ezret jelentett.
Én most várom, hogy idén is megkapjuk-e az inflációkövető emelést, plusz várok tavasszal egy tavaly beígért emelést, ami remélhetőleg lesz egy nettó 200.
Ha nem kapom meg, akkor váltani fogok, mert ettől bőven többet kaphatok máshol, eddig leginkább a nyugis munkatempó és a laza, lapos hierachia miatt maradtam.
Sajnos mi nem kapunk semmit most.
Quality tech. autóipar Pest megye.
Elvileg augusztusra igértek egy kis emelést.:(
Pénzügy, bankban dolgozom teljes állásban, relatíve pályakezdő vagyok, van kb 2 év szakmai tapasztalatom a területen, de még a mestert csinálom.
Idén januárban 12%-ot kaptam, illetve rá 1.5 hétre jött egy másik banktól egy ajánlat +15%-al, amit még nem tudom el tudok-e fogadni.
Nehezebb lenne összeegyeztetni a mesteremmel, illetve talán a jelenlegi helyemből is ki tudok facsarni egy 25%-os emelést pozíció váltás miatt.
2022 végén kezdtem így semmilyen. Ráadásul kevesebbet is keresek és több a költségem, mint az előző helyen.
Nyár vége felé, amikor a bónuszokat osztogatják, számítok egy kisebb emelésre. 20%-ban reménykedek és 10%-kal kalkulálok.
Ha ennyit sem kapok, szétnézek a piacon, és maximum blöffölök egyet. Váltani akkor se fogok mert alapvetően jó a hely ahol vagyok és a váltásokba is belefáradtam.
Összességében eddig nekem óriási bukó 2022-2023, év végére talán visszajövök nullára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu