Aki Győrben él annak mi értelme van kocsival Ausztriában dolgozni?
Az "új" benzinár lehet, hogy rövid időn belül meg fogja változtatni az illető anyagi helyzetét, de ha a "régi" (legyen 500ft/liter) benzinárral számolunk, akkor az napi 10 eft. Az évi 21 ezer euró pedig hónapra lebontva ~720 eft. Hogy ha egy hónapban 220 eft-ot költ üzemanyagra, még mindig marad neki 500 eft. Itthon ezt betanított munkával, vagy feltételezhetően olyan munkával amiért kint 1500 eurót kap, nem keresné meg. Itthon körülbelül 250-300 eft-ot kapna ugyan azért ha heti 40 órában gondolkodunk.
Az a havi ~200 eft differencia a kijárásának az értelme, ha valóban 1500 euró a nettó bére.
Hogy ha 650ft-os benzinárral számolunk, akkor 280-300 ezret fog havonta benzinre költeni, azaz a differencia az itthoni lehetőségeihez képest már csak 130-150 eft magassága. Majd eldönti, hogy megéri-e.
Ebbe nyilván beleszólhat az, hogy kap-e üzemanyag támogatást. Opció lehet a költség csökkentésénél, ha vesz egy olyan autót ami nem 8 litert (kb. ennyi a fogyasztása), hanem csak 5,5-6 litert fogyaszt autópályán.
A győriek és környékiek ezt csoportosan szokták megtenni.3-4 ember összefog és közösen járnak, ebből adódóan megoszlanak a költségek is.
Egyébként, a munkáltató köteles téríteni az az útiköltség egy részét.Persze, ha feketén dolgozik, akkor nem.
""régi" (legyen 500ft/liter) benzinárral számolunk"
Régi euróval számoljunk akkor...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!