Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ki nem jön még ki a fizetésébő...

Ki nem jön még ki a fizetéséből akárhogy próbál spórolni ??

Figyelt kérdés
2022. dec. 2. 10:56
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
82%
Akinek tobb a kiadasa, mint a fizetese. Ehhez miert erezted szukseget kerdest kiirni?
2022. dec. 2. 11:15
 2/19 anonim ***** válasza:
84%

Én sem jövök ki, 250 nettót keresek.

Az utóbbi 1 évben nagyon felmentek az árak, de a fizetésem nem lett több.

Ha ugyanúgy élnek mint tavaly, a hónap utolsó 10-15 napjában nem lenne kaja.

2022. dec. 2. 11:29
 3/19 anonim ***** válasza:
93%
Én sem jövök ki. Tanár vagyok, nettó 207 ezret kapok pótlékostól. Kifizetem az albérletet, rezsit, aztán gyakorlatilag egy hónapig üres tésztán élek és nem megyek sehova mert nincs rá pénz...
2022. dec. 2. 11:37
 4/19 A kérdező kommentje:
2: Hogy szoktál spórolni??? 3:😥😥
2022. dec. 2. 11:52
 5/19 anonim ***** válasza:
96%
3,te gyakorlatilag azért dolgozol, hogy legyen hol aludni? Szüleidhez nem tudsz visszakoltozni, vagy magántanitvanyok, végső esetben más munka?
2022. dec. 2. 11:59
 6/19 anonim ***** válasza:
87%

#5.

Úgy “spórolok”, hogy olyan ételeket eszem mint a krumplis tészta, az üres tejbegríz, rizs darált hússal, vagy akar rizs magában…

Egyébként minden drágult, tehát igen, a rezsi is több mint tavaly, de szerintem az élelmiszerek drágultak a legdurvább mértékben.

Amennyiből ma megfőzöl magadnak egy napra egy rendes ételt (amit mint fentebb már írtam, nem nagyon szoktam), annyiból 1-2 éve étteremben lehetett enni.

A legtöbb élelmiszer ára duplázódott, de már 2021-ben is annyit kerestem mint most.

2022. dec. 2. 12:24
 7/19 anonim ***** válasza:
0%
sugarbabyt keresek :D
2022. dec. 2. 12:37
 8/19 anonim ***** válasza:
24%
3-as, azért nem lehet annyira rossz, ha ennyi tésztát meg tudsz venni, főleg azután, hogy így megdrágult az is.
2022. dec. 2. 13:47
 9/19 anonim ***** válasza:
32%