Megérné elektromos autóhoz való akkumulátort venni, aztán szétbontani, és eladni?
Csak egy példa az akkumulátorok árairól. Pl. a nissan leaf 62 kw/h-s akksija 9500 dollár. Egy olyan vállalkozásra gondoltam, hogy szétszedni az új akksikat, aztán elektromos rollerhez, biciklihez, motorokhoz akkumulátorokat készíteni. Ugyanazokat a 18650-es cellákat használják a legtöbb akkumulátorban. Egy sur-ron-hoz való akksi 1600 dollár [link] , és még 2 kw/h-t sem tud. A nissan akksiból kijönne 30-nál is több akkumulátor. De lehetne a cellákat egyenként is árusítani, lámpáktól kezdve nagyon sok helyen használják.
Hogy ez meg senkinek nem jutott eszbe, uristen micsoda piaci res...
Gondolom fel vagy keszulve ponthegesztovel, kapacitasokat, belso ellenallasokat csuklobol szamolsz, van ultrahangos muanyaghegesztod amivel a szetbarmolt akkupakkot ujra osszerakod legmentesen zarodora, stb stb stb...
Azt az aprosagot meg sem emlitem, hogy a Leaf egyaltalan nem 18650-es cellat hasznal.
Sok távol keleti cég szerint inkább összerakni érdemes őket aztán úgy eladni, ezért is települtek be hozzánk. Akku nagyhatalom leszünk nem tudtad?
Szerintem egyszerűbb (és valszeg gazdaságosabb) ha inkább veszel ilyeneket és ezekből raksz össze nagyobb akku csomagot, igény szerint:
1.: Ja igen, gondoltam is amúgy arra, hogy nem csak flex-el felvágom 30 darabra, aztán be a tescos szatyorba és kiárulni belőle 50 ezer dollárt :) De kösz, hogy erre felhívtad a figyelmemet :D
2.: Egy ilyen elem 12.95 wh-t tud akciósan 1690 forintért. 8.09 millió forintra jönne ki ekkora kapacitás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!