30 évesen nem lenne késő pályaváltással autószerelőnek, azaz gépjármű-mechatronikai technikusnak tanulni?
#11 Én ezt megértem, de akkor ne kerüljön már egy ilyen semmirevaló "képzés" 500 ezerbe, meg kelljen várni rá éveket (mert azalatt az idő alatt sem oktatnak kb semmit).
Én a "villanyszerelőt" csinálom ami 380 ezer plusz 85 vizzgadíj, adnak egy rakás szabvány pdf et ami a neten is fent van két db 10 ezer ft os tankönyvet, havonta két online előadást, meg négyhavonta egyszer bemehetsz a tanműhelybe törött kapcsolókkal, meg relékkel szórakozni ha viszed a saját szerszámaidat.
Vagyunk 46 an az "évfolyamban" aztán a bilingóról adják a számlát áfamentesbe, számold ki mi lóvé megy zsebbe...
Én nappali tagozatos diákként végeztem autószerelőként, de max a kereket tudom levenni a kocsiról XD
Nem tudom, mihez lehetne kezdeni, bár a volt osztályomból eddig senki nem a szakmában helyezkedett el, úh nem vagyok egyedül. Na mindegy, amíg kitalálom addig kijárok Ausztriába betanított munkára, de ez huzamosabb ideig nem állapot.
#16
Gyakorlatra 2. osztálytól a Hungarocamion utódvállalataihoz kellett járni, meg volt még pár igazi lepra műhely, pl Nagytétényben valami targonca szerviz. A program mindenhol udvarseprés, szerelőakna ganézás és a szerelőknek bevásárlás volt (párizsi, kifli, stb.). 3. o év végén már mindenki sejtette, hogy ebbű baj lesz :-D Szakmai érettségin azt se tudom mit kellett csinálni, lediktálták, hogy mit írjak a papírra, a motorhoz hozzá se nyúltam.
Bp-en. Egyébként volt 2018-ban a totalcar.hu-n egy cikk: "Így (nem) lesz a gyerekedből autószerelő?". Fb-n érdemes elolvasni alatta a hozzászólásokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!